רוצים לקחת משכנתא והבנק מסרב לתת לכם? פנו ליועץ משכנתאות למסורבים!

מחפשים את דירת החלומות בכל הארץ? הצלחתם סוף סוף למצוא את הדירה שתזכה לארח אתכם ולהרשם תחת השם שלכם בטאבו? זה הזמן לפנות לבנק לבקש אישור עקרוני. אם הבנק מסרב לאשר לכם את ההלוואה, אתם חייבים לקרוא את המידע שכאן.

מסורבים בבנק? אל ייאוש!

אם תגשו לבנק ותקבלו סירוב למשכנתא, אל תפלו לייאוש! אתם עוד תוכלו לקבל משכנתא. הכל עניין של מומחיות. פנו ליועץ משכנתאות למסורבים והוא ישיג לכם משכנתא חסכונית בקלות.

הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? פנו ליועץ משכנתאות!

מה ההבדל בין יועץ משכנתאות רגיל ליועץ משכנתאות למסורבים? יועץ משכנתאות למסורבים למד את התחום ומתעסק רק עם משכנתאות למסורבים. הראש שלו עובד בצורה הזו. הוא מכיר את כל האפשרויות לסרוב ולא תצליחו להפתיע אותו.

כמובן שמבחינה פרקטית, יועץ למסורבים הוא יקר יותר כי הוא מתמחה רק בתחום הזה. אבל המחיר שלו שווה את זה.

למה לא לפנות ליועץ משכנתאות רגיל?

יועץ משכנתאות תפקידו להצליח להשיג לכם את המשכנתא החסכונית ביותר. אם אתם בטוחים שאתם יכולים לקבל משכנתא מהבנק, פנו אליו. הוא יעזור לכם. אבל אם אתם לא בטוחים שאתם יכולים לקבל משכנתא, אל תפנו ליועץ משכנתאות רגיל. הוא עלול להסתובב בין כל הבנקים לבקש מהם הצעות מחיר לאישור עקרוני, כדי להשיג לכם את הריבית המשתלמת ביותר. אבל הוא לא מודע לכך שהוא מלכלך את השם שלכם. אם הוא פונה לכל הבנקים ובסופו של דבר הם מסרבים לאשר את הבקשה, אתם יכולים לצאת קרחים מכל הכיוונים. כל הבנקים יכירו אתכם כמסורבים וגם אם בשלב הזה תפנו ליועץ למסורבים, הכל יהיה מסובך יותר. לא בטוח שתצליחו לקבל משכנתא כל כך מהר.

לסיכום,

אם אתם בטוחים שאתם יכולים לקבל משכנתא מהבנק, פנו ליועץ משכנתאות שיעזור לכם לקבל משכנתא זולה ומתאימה לכם.

אם אתם חוששים שאולי אתם לא עומדים בכל דרישות הבנק או שהעבר הבנקאי שלכם לא משהו, פנו ליועץ משכנתאות למסורבים שיעזור לכם. אל תתמהמהו, חבל על כל רגע.

רוצים למצוא את עצמכם מסודרים עם משכנתא למרות שהבנק לא מוכן לאשר לכם? אנחנו כאן בשבילכם. צות משכנתא 60 כאן בשבילכם. המומחים שלנו כבר ליוו מאות משפחות לרוגע הכלכלי שלהם. אנו נלווה גם אתכם כדי להביא אתכם

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: