שמעתם על החדשה המרעישה במשכנתאות? עמלת פתיחת תיק תעלה גרושים!

אוהבים לחסוך כסף? עומדים לקחת משכנתא בקרוב? יודעים שהעלויות גבוהות ויקרות וחוששים? החדשה הבאה תעניין אתכם. 

כל מי שיצא לו לקחת משכנתא בעבר (מי לא) יודע ומכיר את המצב העגום. אם למשל הוא רוצה ללוות מהבנק סכום של מיליון ש"ח, הוא נאלץ לשלם סכום של 1.3 מיליון ש"ח בערך. אבל אין ברירה. מצב מחירי הדירות לא משתפר. מיום ליום המחירים רק עולים ומי שרוצה למצוא את עצמו עם נכס ביד, חייב לקחת משכנתא כדי לממן אותו. המדינה רוצה להקל על התושבים בתשלומים ומנסה למצוא מענה. ישנה תקנה חדשה העומדת על הפרק ואם היא תכנס לתוקף, ללוקחי המשכנתאות תהיה אורה ושמחה. הלוואי.

הצעת החוק החדשה שפורסמה!

ישנה הצעת חוק חדשה המבשרת על הגבלת עלות פתיחת תיק משכנתא לתקרת סכום של 360 ש"ח. כך כל לוקח משכנתא עתיד לחסוך אלפי שקלים.

היום, יום ראשון, הוצעה הצעת חוק חדשה מחברי הכנסת הקובעת כי עלות דמי פתיחת תיק משכנתא לא יעלה על סכום של 360 ש"ח. הבנקים לא יוכלו לגבות 0.25% מגובה המשכנתא כפי שהיו רגילים בעבר. מדובר בהוזלה משמעותית העתידה לחסוך אלפי שקלים. 

ההצעה החדשה עתידה לעבור ביום רביעי הקרוב בהסכמת שר האוצר אביגדור ליברמן, את שלבי החקיקה עד לקביעתה כחוק.

למה חשוב שהחוק הזה אכן יכנס לתוקף?

בשנה שעברה, בשנת 2021 היקף המשכנתאות שנלקחו בארץ עומד על סכום הזוי של למעלה מ 115 מילארד ש"ח. קחו בחשבון שמשכנתא ממוצעת היינה בגובה של 900,000 ש"ח. על כל משכנתא הבנק דורש לשלם 0.25% עבור עמלת פתיחת תיק חוץ מעלויות הריבית הגבוהות. כך שבמשכנתא של מיליון ש"ח הלקוח ישלם סכום של 2,500 ש"ח.

 הבנקים מרוויחים מספיק!

חשוב שתבינו. הבנקים מרוויחים על הלקוחות שלהם. כלומר, על המשכנתאות הנלקחות בארץ, הבנקים מרוויחים מיליארדי שקלים. אולי הגיע הזמן להתחשב בלקוחות, לוקחי המשכנתאות?! למה שלקוח שלוקח משכנתא ידרש לשלם על עמלות נוספות? לא מספיק שהוא כבר משלם לבנק ריביות יקרות?

הריבית הממוצעת היום עומדת על 3%. זאת אומרת, על כל מאה שקל שלקוח לווה מהבנק הוא משלם 3 ש"ח לבנק מתנה! חבל.

הצעת החוק החדשה עשויה להוביל להוזלת העלויות היקרות. כן, הגיע הזמן להתחשב בציבור. 

רוצים לקבל משכנתא עם ריביות זולות? מחפשים דרך לקנות דירה בצורה קלה ומהירה?

אנחנו כאן כדי לעזור לכם. צוות המומחים שלנו במשכנתא 60 מתמחים במתן שירות אדיב, מקצועי ואכפתי לכל מי שרוצה למצוא את עצמו עם משכנתא חסכונית וזולה. למומחים שלנו יש קשרים עם כל הבנקים ומכירים את הריביות לעומקן ונוכל לתת גם לכם את המקסימום האפשרי. הקליקו כאן כעת לתזמון פגישה מקצועית.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: