מסורבי משכנתא? תוכנית מחיר מטרה היא הפתרון בשבילכם!

מוכנים לשלם משכנתא אבל אין לכם כרגע מספיק כסף ביד? תוכנית מחיר מטרה תעזור לכם. הרבה זוגות מקבלים סירוב משכנתא בגלל העובדה שאין להם מספיק הון עצמי. בואו נרד לפרטים. 

מתי מקבלים סירוב מהבנק?

  • הון עצמי מצומק מדי.

הבנק מוכן להלוות כסף רק למי שעומד בקריטריונים שלו. ברכישת דירה ראשונה הבנק מאשר עד 75% מימון. את השאר הוא דורש מהלווה להשיג בעצמו. גם אם אתם מרוויחים הרבה כסף מדי חודש ואתם מבטיחים לעמוד בתשלומים, הון עצמי של 25% הוא תנאים בסיסי.

 

  • דירוג אשראי נמוך.

אם יש לכם צ'קים חוזרים או עבר בנקאי לא מסודר ולא עמדתם בהתחייבויות ובקיצור, לא הסתדרתם עם הבנק, לא יאשרו לכם לקבל משכנתא. רק לווה שמתנהל בצורה כלכלית מחושבת ונכונה, יזכה לקבל הלוואת משכנתא מהבנק.

איך מסורבי משכנתא סורבו לאחר קבלת אישור עקרוני למשכנתא?

הרבה פעמים סירוב משכנתא מתקבל רק בגלל שהמסמכים לא הוגשו כמו שצריך. כדי להימנע מכך,. פנו ליועץ משכנתאות ובקשו ממנו לטפל בתיק המשכנתא שלכם. גם אם אתם מסורבי משכנתא תוכלו לקבל הלוואה חוץ בנקאית ואחרי שתעמדו בתשלומים למשך תקופה, הוא ימחזר לכם את ההלוואה עם הריביות היקרות למשכנתא בנקאית זולה יותר.

מה מציעה תוכנית מחיר מטרה למסורבי משכנתא?

הדירות בתוכנית מחיר מטרה נמכרות בהנחה של 20%. אבל הבנק מוכן לאשר משכנתא לפי המחיר הנמכר בשוק החופשי. זה אומר שאם הדירה נמכרת בשוק החופשי ב 2 מיליון ש"ח, ובתוכנית מחיר מטרה ב 1.6 מיליון ש"ח, הבנק יתן לכם הלוואה כאילו קניתם את הדירה במחיר הגבוה של 2 מיליון ש"ח. הלוואה של 75% מימון זה אומר 1.5 מיליון ש"ח. ואם אתם קונים בפועל את הדירה ב 1.6 מיליון, זה אומר שאתם משלמים הון עצמי של מאה אלף ש"ח בלבד! כך גם אם יש לכם הון עצמי מינימלי של מאה אלף ש"ח תוכלו לקנות דירה חדשה ומוצלחת!

אנחנו כאן כדי להגשים לכם מטרות. חברת משכנתא 60 תעזור לכם להכנס להגרלה ולקנות דירה במחיר המתאים לכם.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: