קיבלתם אישור עקרוני ובסופו של דבר הבנק מסרב לאשר לכם את המשכנתא?

פניתם לבנק לקחת משכנתא והבנק נתן לכם אישור עקרוני למשכנתא? אל תהיו כל כך בטוחים בעצמכם. ישנם מקרים בהם אחרי שתקבלו אישור עקרוני, עדיין הבנק בסופו של דבר לא יאשר לכם את ההלוואה. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לגבי אישור עקרוני, סירוב משכנתא ועוד. המשיכו איתנו בשורות הבאות.

אישור עקרוני למשכנתא, מהו?

לפני שתרצו לקנות דירה, תפנו לבנק לבקש אישור עקרוני למשכנתא. אישור עקרוני מאשר לכם באופן עקרוני לקבל משכנתא. הוא לא מחייב אתכם או את הבנק הוא רק מאשר שאכן לכאורה אתם זכאים לקבל משכנתא מהבנק על פי התשובות שעניתם.

איך תמנעו סירוב למשכנתא שלכם?

כדי למנוע סירוב משכנתא מהבנק, אתם צריכים להתכונן כמו שצריך לבקשה לאישור עקרוני. 

  1. ענו על התשובות בכנות. כאשר תגשו לבנק לבקש אישור עקרוני, פקיד הבנק ישאל אתכם מספר שאלות ואתם תדרשו לענות עליהם בכנות. אם תבחרו לשקר על הבנק ולהעלים פרטים, אתם אלו שתפסידו. מכיון שאחר כך בשלב המעשי של לקיחת משכנתא, הבנק יבקש ממכם את המסמכים הנדרשים והם אלו שיעידו האם עניתם תשובות נכונות.
  2. בקשו אישור עקרוני ממספר בנקים. כדי לשריין את עצמכם שגם אם אחד הבנקים יסרב לאשר לכם משכנתא, יהיו לכם אופציות נוספות. שימו לב, שטות לנהוג כך אם יש בעיות בחשבון והסיכוי לקבלת סירוב הוא גבוה מאוד. במקרה כזה, התייעצות עם מומחה למסורבים היא קריטית. 
  3. הכינו הון עצמי גדול יותר. הבנק דורש מכל לקוח לשלם לפחות 25% הון עצמי. איך קובעים את ערך הנכס? על פי המחיר הנמוך יותר או המחיר הנקוב בחוזה הרכישה או לפי הערכת שמאי. לפעמים קורה ששמאי קובע מחיר נמוך יותר וכך יוצא שאתם צריכים להביא הון עצמי גבוה יותר. אם תתכוננו מראש עם סכום כסף מיותר, תהיו בטוחים ורגועים יותר.

רוצים גם אתם לקחת משכנתא למרות שקיבלתם סירוב בבנק? מחפשים גוף מקצועי שיעזור לכם עם המשכנתא? מעוניינים למצוא את עצמכם עם משכנתא חסכונית?

הכירו את חברת משכנתא 60. חברתנו מתמחה בכל תחום המשכנתאות. כבר ליווינו לקוחות רבים אל הדירה שלהם. אנו כאן כדי ללוות את המשכנתא שלכם עד שתממשו גם אתם את חלומכם ותצליחו לקנות דירה עם החיסכון המקסימלי שניתן.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: