למה חשוב להיעזר ביועץ משכנתאות?

לא משנה באיזה שלב בחיים אתם עומדים וגם לא משנה אם כבר הוצאתם בעבר משכנתא. לקיחת משכנתא היא לא דבר של מה בכך. התהליך מורכב ויש בו צורך בידע רב כדי להצליח להגיע למשכנתא הטובה ביותר, בהתאמה לצרכים וליכולות האישיים הכלכליים שלכם. התייעצות עם איש מקצוע נכון בליווי מלא, יספקו עבורכם את השירות הנכון והטוב בתהליך לקיחת המשכנתא.

במי כדאי להיעזר לייעוץ משכנתאות?

פנייה לבנק להוצאת משכנתא ללא לווי חיצוני כלל, היא טעות חמורה. במיוחד לאלו שאין להם שום ידע או מושג בנושא. כאשר מבקש המשכנתא פונה ישירות לבנק, הבנקאי שעובד עבור הבנק ינסה להציע עבורו את המסלול המשתלם ביותר לבנק. מבלי שהלקוח יחוש בכך, הוא ינסה לשכנע אותו שהוא הכי טוב ומשתלם עבורו. כאשר מתחת לזה עומדת מטרה אחרת והיא – להכניס לבנק כמה שיותר רווח מעסקה זו.

הבנקאיים הם בעלי אינטרסים אישיים ויש להם מטרות אישיות כשהם נותנים משכנתא. לכן, תוכלו להבין שאת הידע הנכון ביותר עבורכם, לא תקבלו בבנק. לא סתם, רצוי ואף חובה לפנות ליועץ משכנתאות חיצוני, לפני הפנייה לבנק. איש מקצוע כזה, יעבוד לטובתכם האישית, יתן את כל הידע הדרוש לך, את הייעוץ המתאים ביותר למצב הכלכלי שלכם ולנכס שאתם מעוניינים לרכוש. חשוב שהיועץ יהיה מקצועי, עם ניסיון רב בתחום.

האם לא ניתן להסתדר ללא לווי מקצועי? 

הליך משפטי דורש ידע רחב ובקיאות בכל החוקים והסעיפים הקשורים לתביעה. כשם שלא תפנו למשפט ללא עורך דין מקצועי מן השורה שייצג אתכם טוב וישמור על זכויותיכם, כך גם לא תפנו לבנק להוציא משכנתא ללא ליווי מקצועי. משכנתא דורשת ידע רחב ובקיאות בכל החוקים והמסלולים השונים. הנתונים משתנים לעיתים קרובות מאוד בעקבות המורכבות והדינמיות של שוק המשכנתאות. כל שינוי משפיע על אופי המסלולים, גובה הריביות ועל המצב הכלכלי.

יועץ משכנתאות מקצועי מומחה בתחום, מכיר את השוק היטב ויש לו את האפשרות לספק לכם את המידע העדכני לאותה העת. ידע כזה יעזור לכם לבחור במסלול הנכון. ולא רק זה, אלא שהוא גם ימסור לכם כלים מתאימים להתמודדות בדרישות מול הבנק. הוא יכין יחד איתכם שאלות שכדאי לברר בבנק לפני קבלת ההחלטה כך שהיא תשתלם לכם.

מה מאפיין יועץ טוב?

אל תסמכו על כל אחד שקורא לעצמו יועץ משכנתאות, גם אם הוא מראה לכם את התעודה המקצועית שלו, ואף אם יש לו משרד יפה ומרשים. יועץ טוב הוא יועץ שידע לתת לכם את המידע הרלוונטי עבורכם. אחד כזה בעל נסיון בלווי לקוחות בתהליך לקיחת משכנתא. לפני שאתם פונים ליועץ בתחום, בדקו אותו היטב, וודאו שיש לו ניסיון עשיר בתחום. כמה שיותר המלצות יותר טוב. לווי נכון ומקצועי בעת לקיחת משכנתא הוא קריטי ובעל השפעה רבה לטווח הארוך. לכן, חשוב מאוד שהוא יהיה הטוב ביותר עבורכם. אם גם אתם רוצים לקחת משכנתא, פנו עוד היום ליועצים המקצועיים שלנו. הם ילוו אתכם בתהליך מורכב זה ויורידו ממכם את "כאב הראש" המלווה בכך.

לייעוץ חינם התקשרו:    08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אליכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: