רוצים לקבל את המשכנתא הזולה ביותר? הכתבה הזו נכתבה בדיוק בשבילכם!

לקחת משכנתא זה לא דבר פשוט כל כך. למרות שאנחנו יודעים ושומעים הרבה על לוקחי משכנתאות, רוב המכרים שלכם וקרובי המשפחה ודאי ידעו לומר לכם שכולם עושים את זה וזה לא בעיה. זו אכן לא בעיה. אבל זה כן צעד המצריך שיקול דעת ותכנון מראש. לא כל יום לוקחים משכנתא. משכנתא היא הלוואה שלוקחים אותה לטווח ארוך של בדרך כלל עשרות שנים. אין עוד הלוואות ארוכות ומשמעותיות כאלו. לכן זה לא משנה לכם אם כולם עושים את זה, כי אתם בכל אופן רוצים לדעת שאתם עושים את זה בצורה נכונה. שלא תבכו אחר כך לאחר מעשה. 

אגב, תמיד אפשר לבצע מחזור משכנתא, אבל זה גם עולה כסף ולפעמים הרבה. כך שעדיף לכתחילה לתכנן טוב את המשכנתא ולא להסתמך מראש על אופציה של מחזור.

נחזור לעניינו. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע איך להתכונן למשכנתא בצורה שתחסוך לכם כמה שיותר הרבה כסף. כי בכל אופן, אנחנו מאמינים שאין לכם מטרה נסתרת לפרנס את הבנק.

צוברים ותק!

לפני שלוקחים משכנתא, זה לא הזמן המתאים לעזוב עבודה. למרות שנמאס לכם ואתם לא נהנים, והצוות משעמם וכו', המתינו אחרי שתקבלו את המשכנתא. הבנקים רוצים לראות אתכם מסודרים כלכלית. ישנם בנקים שמבחינתם ותק זוהי דרישה בסיסית ואם אין לכם אותה, הבנק יחשוש לתת לכם משכנתא. 

צוברים הון!

כמה כסף צריך בשביל הון עצמי? זו שאלה של כאלו שלא מבינים במשכנתאות. זה לא משנה כמה כסף יש לכם, זה משנה כמה כסף יש לכם באחוזים. זאת אומרת, אם הדירה שלכם עולה מיליון ויש לכם 500,000 ש"ח, זה הרבה. אם הדירה שלכם שווה 2 מיליון ש"ח, יש לכם הון עצמי מינימלי ביותר. 

הבנק דורש מכל לווה משכנתא מינימום של הון עצמי. 

בדירה ראשונה, לפחות 25% הון עצמי מערך הנכס.

בשיפור דיור הוא ידרוש מינימום 30% הון עצמי. 

ובדירה להשקעה לפחות 50% הון עצמי. 

אבל, ככל שתתנו יותר הון עצמי, הבנק יתן לכם ריביות זולות יותר. 

עו"ש מצוין!

מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר. אל תדלגו על כך בשום אופן. זה עלול לעכב לכם את כל המשכנתא. מה זה דורש מכם? פשוט מאוד. מספר חודשים לפני שאתם פונים לבנק לבקש משכנתא, דאגו לכך שהמצב בבנק מתנהל כמו שצריך. מה זה אומר? שאתם משלמים את ההתחייבוית שלכם בזמן. שיש לכם כיסוי לכל הצ'קים. שאתם לא מפגרים בתשלומים. שתמיד יש לכם בבנק כסף. בקיצור, תעשו רושם טוב. 

רק כך הבנק יסכים לתת לכם הלוואה. אחרת, איך הוא יסמוך עליכם?! 

ואם אתם שואלים איך הבנק יודע מה המצב שלי בבנק, אז ככה. לבנקים יש נגישות למאגר נתוני האשראי של כל הלקוחות שלהם. כך שאין מהם סודות.

מתמקחים עם הבנק!

את השלב הזה אתם צריכים לבדוק עם עצמכם האם אתם מסוגלים לעשות לבד. זה כבר עניין של תכונות אופי ויכולות תקשורת. כאשר מגיע השלב בו אתם צריכים לגשת לבנק ולבקש הצעות מחיר, אתם צריכים לדעת שיש לכם על מה ועם מי להתמקח. מה שהבנק מציע לכם, אלו הצעות מחיר רשמיות בלבד. הוא יכול להוזיל לכם את המחיר אם רק תדעו לעמוד על כך. לכן, ערכו בירור מקדים על כל האופציות של המסלולים ובריביות, עברו בין הבנקים להצעות מחיר וכו'. כך תדעו על מה אתם יכולים להתמקח.

רוצים למשכן את הבית שלכם כדי לעזור לילדכם לקנות דירה? אנו במשכנתא 60 כאן בשבילכם. הקליקו כעת וניצור אתכם קשר בהקדם.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: