משכנתא 60 שמחה להגיש לפניכם את הליכי הבניה המקוצרים. תוך 45 יום אתם מקבלים את היתר הבניה!

לקבל היתר בניה זהו תהליך ארוך ומתמשך שדורש הרבה סבלנות, אורך רוח והמתנה מורטת עצבים. מה שקורה בשטח, לא לכולם יש את כל אלו, ולכן לא מעט אנשים בונים, משפצים ומרחיבים ללא אישור רשמי. בתכל'ס, לא תמיד העיריה תופסת את זה ואוסרת את הבניה ואנשים מוכנים לקחת על עצמם את הסיכון הקטן הזה ובלבד שהבית שלהם יגדל. בשורות הבאות תקבלו את הבשורה של משרד הבינוי והשיכון לגבי האפשרות לקבל אישורי בניה מהירים תוך 45 יום.

למה משרד הבינוי והשיכון החליט לשנות את המצב ולהנפיק אישורי בניה מהירים?

משרד הבינוי והשיכון לא רוצה לראות מבנים אסורים. הוא גם טוען שחבל לבזבז אנרגיות מיותרות על אכיפה בו בזמן שאפשר להשתמש בכוח אדם הזה להנפקת אישורים. כעת, בתקופה זו של מצוקת הדיור, משרד הבינוי והשיכון גם רוצה לעודד אנשים להרחיב את הבית ולא לעבור דירה.

בסופו של דבר, קיימות שתי מטרות בהנפקת אישורים מהירים והן, 1. לעודד את הציבור כן לבקש אישורים. 2. לעזור לאנשים להרחיב את הבית ולא לעבור דירה.

כיצד תגישו את הבקשה להרחבה?

את הבקשה תרשמו על שלושה עותקים ותצרפו אליה את תסריט הבניין או המבנה.

היתר בניה, מה זה?

היתר בניה זה רשיון מטעם הועדה המחוזית לבניה, המאשר לבצע בניה בשטח שלכם. אם אתם רוצים לערוך שינויים בתוך המבנה, אין צורך באישורי בניה. חוץ מדירות שעדיין לא ביצעו בהן טופס 4.

מהם התנאים של משרד הבינוי והשיכון?

אם אתם רוצים להגיש את הבקשה, תדרשו להזמין מהנדס שיארגן לכם את הבקשה בהתאם לדרישות משרד הבינוי והשיכון.

כבר הגשתם את הבקשה? תוך 10 יום יגיע מהנדס מטעם העיריה שיוודא שאכן תוכניות הבניה עוברות את הביקורת. אם הוא יחליט שהרחבת הבית לא עונה לדרישות, הוא יפרט לכם בדיוק את הפרטים שעליכם לשנות. את השינויים הללו הוא רשאי לדרוש מכם לשנות מהתוכנית עד 7 ימים מהיום בו הוא ביקר את התוכניות שאתם תכננתם.

המהנדס הציע לכם לערוך שינוי בתוכניות? כעת אתם צריכים למהר ותוך 3 ימים לשלוח אליו את התיקונים.

במקרה שהעיריה החליטה שלא לאשר לכם את הבניה או לדחות אותה, היא תשלח לכם הודעה מסודרת עם הסבר מלא ומפורט מה גרם לסירוב.

רוצים לקחת הלוואה כדי להרחיב את הבית? מעוניינים למצוא משהו שיעזור לכם לקבל תנאים טובים? מחפשים לחסוך כסף? הכירו את חברת משכנתא 60. חברתנו מתמחה במתן שירות אדיב, מקצועי ואכפתי לכל מי שרוצה לקבל הלוואה עם ריביות זולות. הקליקו כעת ואנו נדאג לכם לפגישת ייעוץ ראשונית חינם עם יועץ משכנתאות מנוסה שיקח על עצמו את עול ניהול המשכנתא שלכם.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: