מי יכול לקבל סירוב למשכנתא?

רוב הישראליים אוהבים לגור בדירה משלהם. הם מחפשים כמה שיותר מהר להתפטר מתשלומי השכירות ולהתחיל לשלם משכנתא. אם בעבר משכנתא הייתה מיועדת לעניים, היום מי שמשלם משכנתא הוא במצב מצוין. הלוואי על כולם.

 לפעמים קורה שאנשים פונים בהתרגשות לבנק לבקש משכנתא אבל הבנק מסרב לאשר להם את ההלוואה. למה זה קורה? מהי משכנתא למסורבים? מה עושים במקרה כזה? על הכל – תקבלו כאן מידע.

משכנתא למסורבים, מה זה?

משכנתא למסורבים זוהי משכנתא המיועדת ללקוח שכבר פנה לבנק בעבר לבקש משכנתא והבנק סירב לאשר לו את ההלוואה. 

באילו מקרים תקבלו סירוב למשכנתא?

למדינת ישראל יש מאגר נתוני אשראי. המאגר מכיל את כל המידע על התנהלותו הפיננסית של כל אזרח בישראל. המערכת מדרגת כל לקוח כמה הוא אמין ואחראי. כאשר לקוח מתהל נכון, לא חוזרים לו צ'קים, הוא משלם את ההתחייבויות שלו בזמן, הוא לא מפגר בתשלומים וכו, המערכת תדרג אותו במקום גבוה. 

לפני שבנק נותן הלוואה ללקוח. הוא בודק היכן הוא מדורג במערכת נתוני האשראי. הוא הוא מדורג במקום גבוה, הוא יקבל את המשכנתא. אחרת, הבנק יסרב לאשר לו את ההלוואה. אם אתם מתנהלים נכון ואתם עומדים בדרישות הבנק, אין סיבה שלא תקבלו אישור למשכנתא. אבל אם אתם לא כל כך בטוחים, כדאי לכם להוציא דו"ח נתוני אשראי ולראות מה הבנק רואה עליכם. כך תוכלו להכין את עצמכם כמו שצריך למשכנתא.

מה תעשו אם תקבלו סירוב למשכנתא?

אם קיבלתם סירוב בבנק, פנו ליועץ משכנתאות למסורבים ובקשו ממנו עזרה. אל תפנו ליועץ משכנתאות שלא מתמחה במשכנתאות למסורבים.

חשוב מאוד! לא פונים לגוף חיצוני לבקש ממנו הלוואה חוץ בנקאית, אתם עלולים לשלם על כך ביוקר. למה?

למה לא כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה יקרה מאוד. תשלמו עליה ריבית של כ 5%! מדובר בריבית יקרה מאוד. שתבינו, ריבית ממוצעת היא של 2.5%. על כל אחוז משלמים בהחזר החודשי כ 700 ש"ח. כך יוצא שאם תקחו הלוואה חוץ בנקאית תשלמו החזר חודשי של כמה אלפים מכובדים. כאשר במשכנתא מהבנק יכלתם לשלם כמה אלפים פחות! אסור שזה יקרה!

מחפשים עזרה עם המשכנתא שלכם? בשביל זה אנחנו כאן. חברת משכנתא 60 תעזור לכם בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם. כי בשביל זה אנחנו כאן

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: