מחפשים דרך לסגור את המשכנתא עוד לפני הזמן? זה זה!

משלמים משכנתא כבר מספר שנים? קשה לכם עול ההחזר החודשי ואתם רוצים לשלם את הכל ודי? יש לכם סכום כסף לכיסוי החוב ואתם רק צריכים דרך לפרוע? המשיכו אתנו, מצאתם את התשובה.

רוצים לפרוע את המשכנתא? אתם יכולים!

כן, ממש ככה. אם אתם רוצים לכסות את החוב שלכם בפעם אחת ולהתפטר אחת ולתמיד מהמושג הזה של משכנתא, אתם יכולים. כל הבנקים חייבים להסכים לכם. זו זכותכם המלאה. רק מה? יהיו מקרים בהם תדרשו לשלם על כך עמלות יקרות לבנק.

למה הבנק דורש עמלות מהלווים על פריעת חוב?

הבנק הוא חנות לממכר כסף. כאשר לקוח מגיע לבנק ומבקש לקבל הלוואה, הבנק בודק את הלקוח ובוחן אותו האם הוא אכן יוכל לשלם את ההחזרים החודשיים. אם הבנק אכן אישר את הלקוח כלקוח אמין ומסודר כלכלית, הוא יאשר לו לקבל את ההלוואה בתשלום על כך. התשלום מכונה בפינו ריבית. על כל  שקל נלווה, ישלם הלקוח תשלום נוסף. כך הבנק מתנהל וזה העסק שלו. ממנו הוא מרוויח. מה שקורה, אם אתם רוצים לכסות את החוב, אתם בעצם רוצים להימנע מלשלם לבנק את הרווחים, את התשלום אותו הוא דרש מכם על ההלוואה. זה פייר?! לא כל כך. הבנק לווה לכם כסף לא בחינם. הוא לא גמ"ח, הוא עסק, כך סיכמנו. לכן, כדי לפצות את עצמו על כך הוא דורש עמלות על פריעת חוב. עמלות אלו מכונות עמלות פירעון. לפעמים העמלות יעלו לכם עשרות אלפי שקלים ולפעמים הם יוכלו גם להגיע למאות אלפי שקלים! זה תלוי כמה כסף אתם נשארתם חייבים ותלוי מה מצב הריביות בשוק.

מה חשוב לדעת לפני שפונים לבנק לפרוע הלוואה?

אם אתם רוצים להחזיר את הכסף לפני הזמן, ישנן כמה נקודות אותן אתם חייבים לדעת.

מסלולים בעלי נקודות יציאה!

ישנם מסלולים שיש להם נקודות יציאה. אם אחד המסלולים המרכיבים את רוב המשכנתא הריבית משתנה כל כמה שנים, כאשר היא משתנה, אם תמחזרו אותה בשלב הזה, לא תשלמו על כך עמלות. לכן, כדאי לכם לחכות לתאריך הזה. ואם אתם עכשיו מתכננים משכנתא, חשוב מאוד שתשלבו נקודות יציאה במסלולים. כך בהמשך הדרך תוכלו להחזיר את הכסף בלי לשלם על כך עמלות יקרות.

לפעמים לא כדאי לפרוע!

אם המסלול שלכם הוא זול מאוד, לא תמיד כדאי יהיה למחזר אותו. אם יש לכם כסף בצד, אולי עדיף להשקיע אותו במקום אחר.

רוצים להתקדם עם הכסף שלכם? מעוניינים לקחת משכנתא אבל חסכונית ומתאימה לחיים שלכם? אנחנו כאן במשכנתא 60 נשמח לעזור לכם. צוות המומחים שלנו כבר ליוו אלפי לקוחות משכנתא המושלמת. כאשר מטרה אחת עומדת לנגד עינינו, לתת לכם, ללקוחות שלנו, את החיסכון הגדול ביותר.

אני רוצה לפגוש יועץ משכנתאות מנוסה מחברת משכנתא 60.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: