מה ההבדל בין משכנתא רגילה למשכנתא לתושבי חוץ?

לאחרונה יותר תושבי חוץ מתענינים ברכישת דירה בארץ. הם לא מחפשים לגור כאן אבל הם כן רוצים לדעת שיש להם קרקע משלהם בארץ הקודש. היכן תוכלו לקבל משכנתא? מה שונה המשכנתא שלכם מכל משכנתא אחרת? מה תדרשו לעשות כדי לקבל משכנתא מהבנק? הכול בפוסט שלפניכם! המשיכו איתנו לשורות הבאות, הן תחסכונה לכם הרבה עוגמת נפש! 

היכן תוכלו לקבל משכנתא בתור תושבי חוץ?

בתור תושבי חוץ תוכלו לקבל משכנתא בכל עיר שרק תבחרו לרכוש בה דירה. זה אומר שגם אתם אתם רוצים לקנות דירה בתל אביב אתם יכולים. אבל גם בני ברק, צפת, ראשון לציון וכו, אפשריות. זה תלוי בבחירה שלכם. בדרך כלל בתור אנשים אמידים יותר, תוכלו לפרגן לעצמם דירות באזורים יוקרתיים ויקרים יותר. כך גם יוצא שהמשכנתא שלכם תהיה גבוהה יחסית

מה שונה במשכנתא שלכם מכל משכנתא אחרת?

אין שום הבדל בין המשכנתא שלכם למשכנתא רגילה. ההבדל היחיד הוא שתוכלו לקבל מהבנק פחות אחוזי מימון. אמנם מבחינת בנק ישראל תוכלו לקבל 75% מימון על דירה ראשונה. אבל הבנקים יאשרו רק 50% כי הם חוששים להלוות כסף ללווים שאינם גרים בארץ. אבל, יועץ משכנתאות מנוסה כן יוכל להצליח להוציא מהבנק את אחוזי המימון הנדרשים לכם. 

מה תדרשו לעשות כדי לקבל משכנתא מהבנק?

תדרשו להגיש מסמכים שונים ומרובים יותר מאשר במשכנתא רגילה. זה אומר שאתם תצטרכו להתעסק עם המשכנתא עם הדרישות של הבנק הרבה זמן. 

אל תסתבכו, פנו ליועץ משכנתאות מנוסה!

יועץ משכנתאות מנוסה יעשה לכם את העבודה. יועץ משכנתאות מקצועי מכיר את מושגי הבנקים ויודע טוב מאוד איך להתעסק איתם. הוא גם מכיר את הצורה בה נכון להתמקח איתם והוא ידע לדרוש מהבנק את המשכנתא החסכונית ביותר. 

רוצים לקנות דירה בארץ עם משכנתא? מעוניינים גם אתם למצוא  את עצמכם מסודרים עם דירה בארץ והחזר חודשי נוח במשכנתא?

אנחנו כאן בשבילכם. צוות משכנתא 60 יעזור לכם לקחת משכנתא בצורה שתחסוך לכם כמה שיותר כסף.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: