כל מה שרציתם לדעת על הלוואות!

עומדים לקראת לקיחת הלוואה? רוצים לדעת שאתם עושים את הצעד הנכון? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שיעזור לכם לפעול נכון. זכרו! לקחת הלוואה זו החלטה כלכלית חשובה מאוד העלולה להשליך על כל החיים הכלכליים בצורה משמעותית מאוד.

איך תהיו בטוחים שההלוואה שלכם היא זולה?

    1. ערכו סקר שוק! אם אתם רוצים לבדוק מהי ההלוואה הזולה ביותר שתוכלו לקבל, תדרשו לערוך סקר שוק. הגישו בקשה למספר בנקים, ככל שתפנו למגוון רחב יותר של בנקים, תקבלו יותר הצעות ותוכלו להתרשם יותר מהמחירים הממוצעים בשוק. הבנק שיציע לכם את ההצעות המשתלמות והזולות ביותר, אצלו תקחו את ההלוואה.
    2. הוזילו את הריבית! קיבלתם הצעת מחיר קוסמת? אל תרפו. עכשיו שאלו את הבנק איך תוכלו להוזיל עוד את הריביות. אולי אם תמשכנו נכס כלשהו, הבנק יסכים להוריד לכם בריביות.
    3. בדקו אם אתם זכאים למסלול זכאות! אם אתם נמנמים על חלק מקבוצה מוגדרת במדינה, יתכן ואתם זכאים להטבות מסוימות למשכנתא שלכם. בדקו את זה.
    4. אתם יכולים להתמקח עם הבנק! כאשר תפנו לבנק כדי לבקש את ההלוואה, הראו לו הצעות מחיר זולות יותר מבנקים אחרים. בדרך כלל הוא יציע מחיר זול עוד יותר כדי שתקחו את ההלוואה דווקא מהבנק הזה ולא תפנו לבנק המתחרה.

ממה חשוב להימנע בלקיחת הלוואה?

  1. ביצוע מחזור משכנתא בפזיזות! אם אתם רוצים לשנות את תנאי ההלוואה שלכם ואתם בעצם רוצים לבצע מחזור משכנתא, אל תעשו  זאת בלי מחשבה ובדיקה. לפעמים תשלמו מחיר כבד על מחזור משכנתא. הבנקים דורשים עמלות יקרות מאוד על מחזור, לא תמיד זה ישתלם לכם. לפעמים העמלות יהיו יקרות כל כך וזה לא ישתלם.
  2. לא לקחת הלוואה לכל מטרה אם יש אופציה אחרת! אתם חייבים לדעת שהלוואה לכל מטרה היא הלוואה יקרה מאוד. אם אתם רוצים למשל לקנות רכב, יש לכם אפשרויות לקבל הלוואה זולה יותר.
  3. אל תקחו הלוואה לצורך כיסוי חוב ישן! אם יש לכם הלוואות ישנות ואתם לא מצליחים לעמוד בהם, אל תמהרו לקחת הלוואה נוספת. זה בדרך כלל רק יסבך אתכם. אם אתם נתקעים, תפנו למומחה בתחום שיעזור לכם להחליט איך להתקדם.
  4. אם יש לכם חסכונות, אל תקחו הלוואה! אם יש לכם בחשבון העו"ש שלכם כסף בצד אותו חסכתם במשך השנים, אל תקחו הלוואה. על הלוואה תמיד תשלמו ריביות. גם אם היא תהיה זולה יחסית. 
  5. אל תקחו הלוואה אם אתם לא חייבים. בדקו שוב ושוב האם אתם אכן חייבים לקחת את ההלוואה. המנעו בכל מחיר שלא לקחת הלוואה אם אתם לא חייבים. 

רוצים לקחת הלוואה בלי להסתכן? מעוניינים להמשיך לחיות רגוע למרות ועם ההלוואה? אנו כאן כדי לעזור לכם. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם לעשות את זה בצורה החסכונית כך שתפיקו את החיסכון הגדול את ביותר.

אני רוצה לפגוש יועץ משכנתאות מנוסה שיעזור לי להתקדם.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: