כיצד תשיגו הון עצמי להשקעה?

רוצים לממש חלום רב שנים להשקיע את הכסף שלכם בנכס? מעוניינים לקצור פירות בלי להזיע? מתכננים לשבת בחיבוק ידיים ולאכול מהשקעה בטוחה? בשורות הבאות ניתן לכם את כל הכלים הנדרשים להשקעה. אם עדיין לא יצא לכם להיכנס לעולם ההשקעות, הפוסט הזה יעניין אתכם. 

קודם כל, לא כדאי לקנות דירה להשקעה על ידי לקיחת הלוואה. נראה לכם חכם לעשות השקעה ובסוף ליפול בה ולהחזיר גם חוב?

את הדור שלנו אפשר לכנות "דור ההלוואות". במקום לחשוב על פתרונות מעשיים ועל חסכונות, אנשים פשוט בונים על הלוואות. בשורות הבאות תלמדו איך להשקיע מבלי להיכנס לחובות.

מה עושים אם לא רוצים להיכנס לחובות?

מתחילים לחיות בצורה כלכלית מחושבת ותקינה. די לפזרנות ולמתירנות. הגיע הזמן לחיות נכון. 

שבו ברצינות עם כל בני המשפחה וערכו חשבון מדוקדק על כל ההוצאות שלכם בבית. לאחר שרשמתם את כל ההוצאות תוכלו לפנות לעמודה השניה. כעת רשמו את כל ההכנסות שלכם. 

זהו, סיימתם? עברו על הרשימות לראות שלא פיספסתם כלום. וכעת, שימו לב האם אתם סוגרים חודש עם פלוס בבנק. אם כן, איזה יופי. מחיאות כפיים. ממכם נוכל לדרוש להתחיל לחסוך עוד ועוד. 

ואם לא? אם אתם מגלים למרבה הצער שאתם לא סוגרים בכלל חודש. כלומר, כל חודש מצטבר לכם מינוס קטן או גדול בבנק, מה עושים? מתחילים לחסוך.

איך חוסכים?

רשמו על דף חדש את כל הצרכים שלכם. כעת, דרגו את הצרכים על פי סדר עדיפויות. נסו למחוק כמה שיותר צרכים שלא ממש נצרכים. כעת תוכלו להכין תקציב משפחתי בהתאם להכנסות שלכם. מהיום מפסיקים לזרום. עם כסף לא משחקים. אנשים זורמים יכולים למצוא את עצמם מהר מאוד זורמים לכיוון לא כל כך רצוי. תכננו את עצמכם טוב.

יש לכם הלוואות? הגיע הזמן לסדר אותן!

רוב האנשים מסתובבים עם חובות רבים כאשר אין להם מושג איך הם הולכים להחזיר אותן. במקרה הטוב הם לפחות יודעים כמה הם חייבים ולמי. לכן, הוציאו מהבנק דו"ח המכיל את כל ההלוואות שלכם. חברו את כל ההלוואות להלוואה אחת גדולה עם החזר חודשי שאתם יכולים לעמוד בה. מהיום, אתם יודעים איזו הלוואה יש לכם, אתם גם אמורים לעמוד בהחזר החודשי, ועוד יבוא יום ואתם תמצאו את עצמכם נקיים מכל חוב.

איך מוסיפים עוד כסף?

לא הצלחתם עדיין להגיע להון עצמי בשביל דירה? זו אכן עבודה קשה ולא פשוטה. זה הזמן להוסיף עבודה צדדית נוספת או שעות עבודה ארוכות יותר שיגדילו את המשכורת החודשית שלכם. 

לסיכום!

זכרו, הולכים לאט אבל בטוח. אם תסגרו כל חודש בכבוד, תוכלו להתחיל לחסוך. עבודה נוספת תגדיל הכנסה והעיקר, התנהלו בצורה כלכלית מתוכננת ומחושבת.

אני רוצה לפגוש יועץ מטעם חברת משכנתא 60 שיעזור לי להגיע לרכישת נכס להשקעה בצורה משתלמת.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: