השינויים בחוק עתידים לעצור את ציבור המשקיעים!

המדינה שלנו היום היא פזיזה ונמרצת. כל חוק חדש שעולה, יוצא לפועל תוך מספר שעות עוד לפני שמספיקים להחליט האם הוא אכן כדאי. כל מי שנמצא שם בפנים מבין כי סגנון ההתנהלות לא יכול להמשיך להיות כך. זה לא הגיוני להתנהל בצורה קלת דעת שכזו עבור מדינה שלימה. מילא זוג שמחליט לחיות כך, אבל לנהל ככה מדינה שלימה? על פי תחושות בטן וחשקים או מחשבות נמרצות להפעיל עולם?! אבל גם אם זה לא מוצא חן בעיניכם, אף אחד לא שאל את דעתנו האישית. אז זה באמת לא כל כך רלוונטי מה אנחנו חושבים על זה. מה שכן חשוב, זה מה המדינה תכל'ס החליטה לשנות שמשמעותי לחיים שלנו.

על איזה שינוי אנחנו מדברים עכשיו?

מצב מחירי הדירות בישראל הולך ומחמיר. הביקוש גדל, המחירים עולים ומטפסים ואין מה שיעזור לבלום את המצב. מה עושים? זהו. שהמדינה החליטה שחייבים לעשות משהו. אי אפשר להמשיך לשתוק. אסור להגיע למצב כזה בו אנשים לא יכולים לקנות לעצמם דירה ראשונה. המדינה עוד תקרוס מהוצאות הרווחה. חייבים לעשות סוף לדבר. 

מה גורם למחירי הדירות לעלות?

ככל שיותר אנשים מוכנים לשלם הרבה כסף על דירה, המחירים עדיין ימשיכו לעלות. זאת אומרת, כל עוד יש ביקוש גדול לדירות, לא יחול שום שינוי במצב הנוכחי. כל עוד יש ציבור גדול כל כך של משקיעים, ואנשים מוכנים לשלם הרבה כסף על דירות, המחירים רק ימשיכו לטפס.

מה עושים? המדינה עושה סדר!

הממשלה החליטה לנקוט במספר חוקים חדשים שיגבילו את ציבור המשקיעים וכך יקטינו את הביקוש האינסופי לדירות.

קרקע ברשותך מחייבת בארנונה יקרה!

אם עד היום כל אחד שקנה קרקעות שמר אותן לעצמו עד שהן הכפילו את ערכן, הממשלה עושה לזה סוף. מהיום תשלמו תעריף יקר מאוד של ארנונה על קרקע המוחזקת תחתיך במשך כמה שנים. אולי זה יגרום לכך שאנשים יחפשו למכור את הקרקעות שברשותם ולא יעלו את המחירים.

רוצים לשלם מס רכישה?

חוק נוסף שהממשלה רוצה להכניס, זה מס רכישה יקר מאוד.  תמיד שילמו מס על דירה להשקעה, אבל החוק הזה רוצה לגרום לאנשים להימנע מלקנות דירה רק בגלל המס היקר. מה יהיה המחיר? עד היום שלמו המשקיעים 5% למס הכנסה. אבל החוק החדש ידרוש לשלם 8%! מדובר בכמעט הכפלת המס כאשר מראש המס לא היה נמוך מדי. 

מעודדים יזמים להשקיע בפריפריות!

פרויקטים של תמ"א הם דבר מבורך. אבל בפריפריות בהן המחירים סבירים יותר, אין פרויקטים כאלו. מכיוון שהיזמים לא מחפשים להשקיע בבניה כאשר הם יכולים לקבל סכום גבוה יותר אם רק יבנו פרויקט זהה בעיר מבוקשת. אם המדינה תעודד אותם בדרכים משלה, אולי עוד יגיע יום ותוכלו לקנות דירה ראשונה בפרויקט יוקרתי באחת הפריפריות בארץ. הלוואי.

מחפשים גוף מקצועי שיעזור לכם עם המשכנתא? משכנתא 60 היא הכתובת. הקליקו כעת ואנו נשריין עבורכם פגישה עם יועץ משכנתאות מקצועי שילווה אתכם לאורך כל הדרך.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: