האם כדאי לקחת הלוואה מקרן השתלמות?

יש לכם קרן השתלמות? איזה יופי. כנראה שאתם עובדים בעבודה מסודרת, מכניסה ובעלת תנאים טובים. אם אתם רוצים לקחת משכנתא או הלוואה אחרת מהבנק, יתכן וכדאי לכם  לבדוק  קודם האם עדיף לקחת את ההלוואה מקרן ההשתלמות שלכם. לעיתים זו תהיה אופציה טובה במיוחד. בפוסט שלפניכם תקבלו הכוונה של מומחים ממשכנתא 60 המתמחים במתן שירותי הלוואות בצורה המוזלת ביותר. המשיכו איתנו.

מתי כדאי ללוות כסף מקרן השתלמות?

באופן כללי, הלוואה מקרן השתלמות היא ההלוואה הזולה ביותר שתוכלו לקבל. מדובר בריביות נמוכות של פריים שבשום משכנתא אחרת לא תוכלו לקבל. את ההלוואה תוכלו לקחת בבלון מלא או חלקי.

אם קרן ההשתלמות שלכם נזילה, תוכלו למנף 80% מהקרן. אבל אם היא אינה נזילה, רק 50% מקרן יוכלו להיות ממונפים.

למה כן כדאי ללוות מקרן השתלמות?

דיברנו על הריבית הזולה. ונוסף על כך, אתם גם לא מפסידים כלום. הכסף שנלווה מהקרן ממשיך לצבור תשואה וכך אתם עדיין ממשיכים להרוויח עליו. איך אומרים? אוכלים את העוגה מכל הקצוות ומשאירים אותה שלמה.

למה לא ללוות מקרן השתלמות?

בהלוואה מקרן השתלמות תוכלו להחזיר את הכסף במשך 7 שנים בלבד. נשמע טוב לסיים מהר עם ההלוואה, השאלה היא אם יש לכם אפשרות לשלם החזר חודשי גבוה כל כך במשך מספר שנים. כי אם כל כך מהר מסיימים לשלם, זה אומר שכל חודש משלמים נתח נכבד מסכום ההלוואה. 

מה עוד? ישנו סיכון, קטן אמנם, אבל חובה לציין אותו. אם אתם לווים מקרן ההשתלמות, אתם חייבים לזכור כי הקרן הזו היא השקעה לכל דבר. אף אחד לא התחייב לכם כמה כסף היא תקצור. אולי גם היא תיפול? מי יודע? אם חלילה יקרה מצב והקרן תיפול, אם לקחתם ממנה הלוואה אתם תישארו קרחים מכל הכיוונים. מצד אחד, יש לכם הלוואה שאתם צריכים לשלם, מצד שני, הכסף שהפקדתם כבר לא שווה את עצמו. בקיצור, גם מקרה נדיר כזה אתם צריכים לקחת בחשבון. 

בשורה התחתונה, לקחת הלוואה מקרן השתלמות או לא?

אין כאן שחור לבן. אבל בפירוש אם אתם רוצים הלוואה קטנה ויכולים לקחת משכנתא לתקופה קצרה ממש, לכאורה הבנק יתן לכם ריביות זולות. אולי לא כדאי לכם ללכת על כיוון של הלוואה מקרן השתלמות. אבל אם לעומת זאת, אתם צריכים סכום כסף גדול ולטווח ארוך, הבנק ייקר לכם את הריביות כך שהלוואה מקרן השתלמות אכן יכולה לחסוך לכם הרבה כסף. כדאי לכם לבדוק את הכיוון הזה.

רוצים עזרה עם המשכנתא שלכם? מעוניינים לדעת שמיציתם את כל האפשרויות ותנאי ההלוואה שקיבלתם הם הזולים ביותר? חברת משכנתא 60 מבטיחה לספק לכם את כל אלו. הקליקו כעת ואנו נקבע לכם פגישה עם יועץ משכנתאות מנוסה ומקצועי.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: