האם כדאי לכם לקחת עכשיו משכנתא? המומחים של משכנתא 60 עושים כאן סדר!

מי לא רוצה לראות את עצמו בדירה שלו? כולנו, בפרט הישראליים, אוהבים לגור בדירה קנויה. אנחנו לא מתחברים לתחושת הארעיות של שכירות. נוח ובטוח לנו יותר לשלם משכנתא אפילו יקרה ולא לחיות בצורה של שכירות וחוסר יציבות. 

אתם גם כבר מחכים בכליון עיניים לקנות דירה? רוצים לראות את עצמכם מסודרים? מתי זה הזמן לקחת משכנתא? על כל השאלות האלו ועוד, נענה בפוסט הבא.

כמה הון עצמי יש לכם?

אנחנו מקווים שאתם כבר יודעים את הבסיס. אי אפשר לקנות דירה בלי הון עצמי מספק. כמה הון עצמי צריך? רכישת דירה נחלקת ל 2. החלק שאתם משלמים והחלק שהבנק מלווה לכם. החלק אותו אתם משלמים נחשב להון עצמי. וסכום הכסף שהבנק מממן מכונה אחוזי מימון. אבל כדי לקבל אחוזי מימון מהבנק, צריך לדעת את הכללים של הבנק. 

אם אתם קונים עכשיו דירה בפעם הראשונה הבנק יתן לכם 75% מימון. ואתם תצטרכו לגשת לעסקה עם 25% הון עצמי. רק כך הבנק יסכים לתת לכם את ההלוואה.

היכן אתם רוצים לגור?

אבל זה לא שחור לבן. מחירי הדירות משתנים ממקום למקום. יתכן ויש לכם סכום כסף שמספיק להון עצמי מכובד בפריפריה, אבל כדי לגור במרכז אתם צריכים לגייס סכום כסף נוסף. לכן, כאשר אנחנו מדברים על הון עצמי, אתם צריכים להיות ממוקדים היכן אתם מתכננים לחפש את הדירה.

יש לכם הון עצמי "מיותר"? אין דבר כזה!

אם יש לכם יותר מ 25% הון עצמי, זה לא אומר שכדאי לכם להשאיר אותו בבית. ממש לא. ככל שתגישו סכום של הון עצמי גבוה יותר, תרוויחו יותר. איך זה עובד? כאשר הבנק מלווה לכם כסף, הוא לוקח על עצמו סיכונים. ככל שסכום ההלוואה גבוה יותר, הסיכון גדול. לכן, הבנק מדרג את לקוחותיו ועל פי הדירוג הוא יתן את רמת הריביות. 

לקוח שלווה למעלה מ 60% מהבנק, הבנק יתן לו ריביות יקרות.

לווה שלוקח בין  45% ל 60% מהבנק, יקבל ריביות בינוניות.

אם אתם מלווים מהבנק רק עד 45% מימון, תקבלו מהבנק ריביות זולות מאוד.

לכן, אם אתם עומדים קצת לפני הדירוג הבא, נסו להשיג את הכסף. זה יכול להיות משמעותי מאוד למשכנתא שלכם.

כמה כסף תחזירו כל חודש?

גם אם מתחשק לכם לסיים עם המשכנתא כמה שיותר מהר, הבנק הוא זה שקובע. הוא מוכן שתשלמו מדי חודש עד ⅓ מההכנסה הפנויה שלכם. לכן, אם אתם מרוויחים למשל  15,000 ש"ח וההכנסה הפנויה שלכם היא 12,000 ש"ח, הבנק יסכים לכם לשלם החזר חודשי של 4,000 ש"ח.

רוצים לקבל משכנתא חסכונית וזולה? מעוניינים לקבל עזרה וליווי אישי עם המשכנתא? הקליקו כעת ויועץ משכנתאות מנוסה ילווה אתכם לאורך כל הדרך.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: