שמעתם על התוכנית החדשה שתעזור לכם להגיע לרכישת דירה? תוכנית מחיר מטרה יוצאת לדרך!

תוכנית מחיר למשתכן שעזרה לאזרחים רבים לקנות דירה משל עצמם, הכתה גלים וסייעה למשפחות רבות. הסתיים לו העידן של מחיר למשתכן. אבל אלקין שר הבינוי והשיכון אינו שוקט על השמרים. במשרד הבינוי והשיכון עובדים בשביל זה. תוכנית חדשה עתידה לצאת לדרך. תוכנית שתעזור גם לכם לרכוש דירה תוכנית מחיר מטרה. 

מהי התוכנית?

תוכנית מחיר למטרה תעזור לאלפי אזרחי ישראל לקנות דירה במחיר השווה לכל נפש. מדובר בהנחה משמעותית של 20% מערך הדירה. כאשר תקרת ההנחה תהיה עד 300,000 ש"ח. 

היכן תוכלו לגור במסגרת התוכנית?

תוכלו לבחור בכל עיר שתרצו בתנאי שהיא עומדת בתנאים. מדובר בערים בהן המחיר למ"ר לא עולה על 20,000 ש"ח או שהעיר / היישוב נחשב במעמד חברתי נמוך ממדד 4.

אם אתם רוצים לדעת כמה דירות יוצעו למכירה, הכמות מחושבת על פי אחוזים. בפריפריות ויישובים כ 65% מכלל הדירות יוקצו לתוכנית. ובערים גדולות רק 60%.

כמה תעלה כל דירה אחרי ההנחה?

את מחירי הדירות יחשבו על פי הערכת שמאי מקרקעין מוסמך שיעריך את הדירות בצורה מדויקת. השמאי יקבע כמה שווה כל מטר רבוע. 

ההנחה תהיה 20% על מחיר הנכס בסך הכל. כאשר ההנחה הגדולה ביותר שתוכלו לקבל תהיה 300,000 ש"ח.

אילו קבלנים יזכו בתוכנית?

כמובן שכל קבלן זכאי להשתתף במכרז (עלות ההשתתפות היא 250 ש"ח). אבל בשטח, התחרות תהיה מי מציע את התשלום הגבוה ביותר עבור הקרקע. אם יהיו 2 קבלנים שיסכימו לתת את הסכום הגבוה ביותר, הם יתחרו בינהם עד שאחד מהם יעלה את הסכום.

הקבלן צריך להתחייב על כך שהוא ימכור את כל הדירות שיבנו כשאחוזים נרחבים מהיחידות שיבנו ימכרו במחיר נמוך (20% הנחה ממחיר שווי הדירה על פי הערכת שמאי מקרקעין).

מי ירוויח מהתוכנית החדשה?

המרוויחים הראשונים יהיו הזוכים המאושרים. הם יזכו לקנות דירה חדשה בפרויקט מושקע במחיר מצחיק. ואם הם יקנו את הדירה באיזור בעל עדיפות לאומית, המדינה תעניק להם 40,000 ש"ח נוספים שיעזרו להם בגיוס ההון העצמי. כך יצא שהם כמעט לא צריכים להביא כסף מראש לדירה אותה הם קונים.

אבל בל נשכח את הקבלנים שגם הם יהנו להקים פרויקט יוקרתי שיעלה את קרנם ויוסיף הרבה למוניטין שלהם. כמובן שגם המשכורת שלהם בשנים הבאות עתידה להתנפח ולהגדיל את נפחה באופן דרסטי ומשמח. 

המדינה מקווה שלאחר יישום תוכנית זו יהיו סוף סוף פחות נזקקים לעזרה, פחות משפחות רווחה. המדינה מחפשת לראות את תושביה מסודרים עם בית ומשכורת למחיה. היא לא מחפשת להחזיק משפחות. ככל שיותר משפחות מסודרות עם דירה, העול הכלכלי יוסר מהמדינה והיא תוכל להשקיע את הכסף והמשאבים במקומות אחרים וחשובים לא פחות.

מחפשים מידע נוסף על משכנתאות? רוצים לקנות דירה עם משכנתא הגיונית? אנו במשכנתא 60 כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם בכל מה שתדרשו כדי להגיע לרכישת דירה בצורה הגיונית המתאימה לכם. פנו ליועץ המומחה שלנו למשכנתאות בתוכנית מחיר מטרה. 

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: