רוצים לקחת משכנתא מסחרית? אתם חייבים לקרוא את הפוסט הזה!

בעלי עסק? מעוניינים לקחת משכנתא כדי לקנות מבנה מוצלח לעסק שלכם? מצאתם חנות גדולה שתתאים לכם? אם אין לכם את כל הכסף עבור הרכישה, אתם הרי צריכים לקחת משכנתא. איך לוקחים משכנתא מסחרית? מה חשוב לדעת? מי יעזור לכם עם זה? איך תקבלו ריביות זולות ומשתלמות? את השורות הבאות לא תפספסו. כאן תקבלו את כל התשובות!

איך תשמרו על המשכנתא שלכם שתהיה כדאית וחסכונית?

לא לוקחים משכנתא מכל גוף מלווה!

ישנה סטיגמה מסוימת שמשכנתא לוקחים מהבנק. לא תמיד חייבים להקשיב לעולם ולכולם. אם לא נוח לכם לקחת משכנתא מהבנק, אם למשל הבנק מגביל אתכם ולא מאשר לכם את ההלוואה בגלל סיבות מסוימות שאין לכם איך לפתור אותן, אתם יכולים לנסות לבקש הלוואה מגוף חיצוני. לעיתים תוכלו למצוא גופים מלווים חיצוניים שיתנו לכם תנאים טובים מאוד. אמנם בדרך כלל משכנתא מהבנק היא הזולה ביותר ולכן כן תנסו קודם כל את הבנק. אבל אם אתם מקבלים סירוב והוא סופי, אל תקבלו פיק ברכיים, יש לכם אפשרויות נוספות.

-עורכים סקר שוק!

כל לקיחת הלוואה מצריכה בדיקה מראש והשוואת הצעות מחיר. לא לוקחים משכנתא לפני שבודקים מראש מה נורמלי בשוק. מה זאת אומרת? ישנם כללים בסיסיים המקובלים. ריביות ממוצעות שכל הבנקים נותנים. וישנם הוזלות מסוימות של בנקים מסוימים. לכן, מומלץ מאוד לפנות למספר בנקים, לבקש מהם הצעות מחיר ולהשוות ביניהם. כמובן שאתם מחפשים את הבנק הזול ביותר שיתן לכם את המשכנתא הזולה ביותר.

שומרים על החזר חודשי קבוע!

הכי קל, זה לקחת משכנתא לטווח הרחוק ביותר ולא לחשוב על העתיד. אבל, חכם יותר, כן לחשוב קצת קדימה, איך תסתדרו בהמשך הדרך וכן איך תוזילו את המשכנתא שלכם הכי שאפשר.  אל תחליטו בקלות על סכום ההחזר החודשי. ההחזר החודשי עתיד ללוות אתכם במשך השנים הבאות. אל תזלזלו בו. נסו לחשוב ולחשב האם אכן תוכלו לעמוד בו במשך כל שנות הפירעון.

לא מושכים את תקופת המשכנתא!

כלל ידוע במשכנתאות קובע כי ככל שהמשכנתא פרוסה לטווח ארוך יותר, היא תהיה יקרה יותר. מכיון שככל שהתקופה ארוכה הבנק לוקח עליה סיכון גבוה יותר. לכן, אם אתם יכולים לקחת משכנתא לתקופה קצרה יותר, נסו לעשות זאת ככל שניתן. כך הבנק יוזיל לכם במחיר.

מחפשים משהו שיעזור לכם לקבל משכנתא זולה ומשתלמת? רוצים לדעת שהמשכנתא שלכם אכן כדאית? אנחנו כאן בחברת המפתח למשכנתא 60 בשבילכם. צוות המומחים שלנו כבר עזרו לאלפי לקוחות להגיע לחוף מבטחים. לשקט הנפשי עם משכנתא מסודרת ונוחה. כי אצלנו שמים דגש על שירות אישי ואדיב.

אני רוצה לפגוש יועץ משכנתאות בכיר מחברת המפתח למשכנתא 60.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: