רוצים לקחת משכנתא? בנק ישראל מגביל אתכם!

אם אתם עומדים לקחת משכנתא בקרוב וזו הפעם הראשונה שלכם, אתם מוכרחים לקרוא את הפוסט הבא!

בשורות הבאות תקבלו את המידע המושלם כמה משכנתא תוכלו לקבל, מה הבנק מוכן לתת לכם ועל מה לא תוכלו להתפשר. בנק ישראל הוא זה שקובע את כל הכללים והמוגבלויות, אותו לא תוכלו לעקוף בכל מצב שהוא. גם אם מתחשק לכם לנסות, אין לכם בשביל מה. מעולם לא היה מקרה של לקוח חזק ובעל אגרופים ככל שיהיה, שהצליח לעבור על החוקים הנוקשים של בנק ישראל.

למה זה קשור למשכנתא הזולה שתקבלו?

לשם מה נועדו ההגבלות של בנק ישראל?

לכללים המחמירים של בנק ישראל ישנם 2 מטרות, לדאוג ולשמור על האיזון של המדינה מבחינה כלכלית. להביא אתכם ליציבות כלכלית.

יהיו כללים שתבינו את מטרתם ועד כמה הם חשובים לכם, והיו כאלו שתרצו לעקוף כי הם עומדים לטובתם הצד השני, לצידה של המדינה. בכל מקרה אתם נדרשים לעמוד בכללים. כך שזה ממש לא משנה.

בנוסף לכללים של בנק ישראל, כל בנק מוסיף על פי דעתו כללים והגבלות נוספות. כאשר מדובר בהגבלה שהחליט בנק פרטי, תוכלו לאיים על הבנק שתפנו לבנק מתחרה אם הוא לא יתגמש לטובתם. כך, יתכן שכן תוכלו להצליח להוריד אותו מהנוקשות שלו. 

מה חשוב שתעשו לפני שתפנו לבנק לקחת משכנתא?

ותק בעבודה

טוב, אז מהם הכללים המחמירים של בנק ישראל?

הון עצמי

אחוזי מימון מוגבלים!

אם אתם קונים דירה ראשונה, בנק ישראל מוכן שתקחו עד 75% ממחיר הנכס מימון מהבנק. את שאר הכסף כן תדרשו להשיג בכוחות עצמכם.

אם יש לכם כבר דירה ואתם רוצים למכור אותה ולקנות דירה חדשה יקרה יותר המתאימה לצרכים שלכם היום, הבנק מוכן לתת לכם עד 70% מימון.

אם יש לכם כבר דירה ואתם מעוניינים לקנות דירה להשקעה, הבנק ילווה לכם עד 50% מערך הנכס. את ה 50 הנותרים תשיגו אתם בעצמכם.

אם זכיתם בהגרלה של דירה למחיר למשתכן, אתם יכולים לקבל מהבנק הלוואה של עד 90% מערך הנכס מוגבל לכך שאתם  נדרשים להגיש לפחות 10% להון עצמי.

עו"ש חלק.

כמה כסף תוכלו להחזיר מדי חודש?

רובכם ודאי תמהים מהשאלה. מה העסק של הבנק כמה נחזיר מדי חודש? זה הכסף שלנו. אנחנו נערוך את החשבון שלנו כמה אנחנו מסוגלים לשלם ואת הכסף הזה פשוט נחזיר לבנק. אבל זה לא עובד ככה. הבנק כן מתערב לכם ומוכן שתשלמו עד ⅓ מסכום ההכנסה החודשית שלכם. זה אומר, שאם יש לכם הכנסה חודשית של 15,000ש"ח, תוכלו להחזיר מדי חודש לבנק עד 5,000 ש"ח. 

התמקחו עם הבנק המלווה.

כמה זמן תמשך תקופת ההלוואה?

תוכלו לשלם את ההלוואה במשך 30 שנה.

איך תחלקו את מסלולי המשכנתא?

גם כאן בנק ישראל מגביל אתכם איך תשלבו את המסלולים. בעבר רק היו מסלול אחד קבוע. היום ישנם אינספור מסלולים שונים ומגוונים המאפשרים לכם להרכיב את המשכנתא בצורה המתאימה לכם באופן אישי. אבל, יש לכם הגבלות על כך. אתם מוכרחים לשלב במשכנתא שלכם לפחות ⅓ ממסלול של קבועה צמודה. זהו המסלול היקר ביותר. ואתם לא יכולים לשלב במשכנתא שלכם יותר מ ⅔ ממסלול פריים שהוא המסלול הזול ביותר.

אם אתם מחפשים לעזור לילדים שלכם ואתם רוצים למשכן את הבית שלכם לטובתם, אתם מוזמנים להקליק אלינו. אנו נעזור לכם לקבל את המשכנתא הכדאית והחסכונית ביותר.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: