רוצים לקבל שירות מהיר בבנק למשכנתאות? הכתבה הבאה תתן לכם כלים…

רוצים להוציא משכנתא? מעוניינים לקבל תנאים טובים ומשכנתא משתלמת? אתם שומעים הרבה על משכנתא ועל מורכבות התהליך אבל רוצים לעשות הכול בצורה נכונה, חסכונית וכדאית? ליקטנו עבורכם את כל המידע שיעזור לכם לצלוח את הדרך בהצלחה המרבית. בהצלחה!

מה כדאי לעשות כדי לקבל שירות מהיר בבנק למשכנתאות?

1. הקדימו את הבקשה:

אם ידעתם או לא, לפני שמתחילים בכלל עם כל התהליך, יש לפנות לבנק עם בקשה לאישור עקרוני. את הבקשה תוכלו לשלוח באופן דיגיטלי. הבקשה ניתנת ללא תשלום והיא תקפה לשלושה חודשים. את האישור תקבלו תוך 24 שעות ובדרך כלל עוד קודם.

למרות זאת, כדאי מאוד לשלוח בקשה לאישור עקרוני עוד לפני החתימה על חוזה הרכישה. כך תדעו שאכן הבנק מאשר לכם את ההלוואה ואתם יכולים להתקדם הלאה.

  1. ספרו לבנק על התוכניות שלכם. 

לפני שתחתמו על חוזה שתפו את הבנק בהתחייבויות שלכם. אם לדוגמה אתם קובעים את אופן התשלום לבעל הדירה, אתם תרצו להתאים בין שני הצדדים. שבתאריך שקבעתם עם המוכר שטרות המשכנתא כבר  יהיו בהישג ידכם. 

כמה זמן לוקח לבנק מיום הבקשה למשכנתא עד קבלת הכסף? בערך חודשיים. אולם ישנם מקרים של רכישות מורכבות יותר כמו ירושות, דירה עם חריגות בניה וכו בהם התהליך עלול להימשך. לכן כדאי להתכונן מוקדם עם המשכנתא כדי למנוע סיבוכים ועיכובים בתשלום. 

  1. חתמתם חוזה? פנו מיד לבנק.

שימו לב, הדקות האלו יקרות מאוד. חבל על כל יום שחולף. מיד לאחר החתימה על החוזה, קבעו פגישה עם פקיד הבנק. וזכרו, אתם הלקוחות של הבנק. הבנק עובד אצלכם. הוא מעוניין בכם. אם תשדרו לו שאתם צריכים טיפול מהיר הוא ירצה אתכם. וזכותכם לדרוש זאת.

4. הגישו את כל המסמכים.

בתהליך לקיחת משכנתא המרכיב העיקרי והמרכזי הוא הגשת מסמכים. ככל שתהיו מאורגנים יותר ותגישו באופן מיידי את מה שנדרש, תזרזו את המשך התהליך. כל מסמך שחסר, מעכב את המשך הטיפול וחבל. הקפידו להגיש בדיוק את מה שנדרש בלי לפספס.

  1. השתמשו בשירות הדיגיטלי.

היום כמעט כל דבר תוכלו לעשות דרך הטלפון ולא תדרשו לגשת לבנק בכוחות עצמכם ולהמתין בתורות הארוכים. כך תחסכו הרבה מאוד זמן ואנרגיה.

  1. השאירו פרטים.

כאשר מבקשים מכם להשאיר טלפון ליצירת קשר, השאירו לפחות 2 מספרי טלפון כדי שבכל מקרה יצליחו להשיג אתכם ולא יקרה מצב התהליך יתעכב בגלל שמסיבה טכנית לא הייתם זמינים.

רוצים לקחת משכנתא? מחפשים מישהו שיעזור לכם? חוששים לקחת על עצמכם את העול הזה? אנו במשכנתא 60 נשמח לעזור לכם. בחברתנו יועצי משכנתא, כלכלנים ופקידי בנק לשעבר שיעזרו לכם לצלוח את הפרויקט הזה של לקיחת משכנתא. יועץ משכנתאות מקצועי ימפה את מצבכם הכללי. אתם תשתפו אותו כרצונכם בתוכניות שלכם ובמטרות לעתיד ויחד נתכנן עבורכם את העתיד הכלכלי שלכם. כי אצלינו הלקוח הוא בראש.

איך מתכננים את העתיד הכלכלי?

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: