רוצים לקבל משכנתא זולה? הדרכים להוזלת המשכנתא, מוזמנים לקרוא!

כל מי שלוקח משכנתא רוצה לדעת שהוא מקבל את התנאים הטובים ביותר עם הריביות האטרקטיביות שניתן. רק מי שמתמצא בחוקי הבנקים ובשיטות החישוב שלהם, יוכל להשיג את המטרה ולדעת על פי מה מחשב הבנק את המשכנתא לכל לקוח ולקוח. בשורות הבאות נעזור לכל מי שמתכנן לקחת משכנתא לראות את עצמו עם החיסכון הגדול ביותר שניתן. אז, קדימה, בהצלחה!

אז, איך תחסכו במשכנתא שלכם?

  1. בתחילת הדרך, כאשר תרצו לפתוח תיק משכנתא, הבנק ידרוש מכם תשלום עבור פתיחת תיק משכנתא. זה המקום לדעת שהבנק יכול להוזיל לכם בעלות אם רק תבקשו. אם רק תדעו שהאופציה הזו קיימת ועומדת. כן, תוכלו בקלות, עם קצת התמקחות, להוזיל את עלות פתיחת תיק המשכנתא  ב 50%. ולעיתים, אם יש לכם יכולת שכנוע, תוכלו להגיע לפתיחת תיק חינמית. כמה זה עולה ללא הנחה? העלות היא 0.25% מסכום המשכנתא. על פי המאמץ שלכם, יגבה בסופו של דבר המחיר שתשלמו.
  2. מתי כדאי להתחיל עם המשכנתא? אם אתם לוקחים את המשכנתא באופן עצמאי, אתם מוכרחים להיערך לכך מספיק זמן מראש. לפחות חודשיים לפני התאריך בו התחייבתם להגיש את התשלום לבעלי הדירה. מדוע? מכיוון שככל שתגשו לבנק מוקדם יותר, תוכלו להתכונן ולהשוות בין הבנקים. תוכלו לעבור בין הבנקים השונים, לבקש הצעות מחיר וכך להגיע להצעת מחיר המשתלמת ביותר. כמו כן, ככל שתגשו לבנק מאוחר יותר, הבנק ינצל אתכם יותר. הבנק ידע שאתם נתונים בלחץ כך שבכל מקרה תקחו את שירותיו ולכן, אין סיבה שהוא יתחשב אתכם בריביות. אין לו שום מטרה להוזיל ולהתחשב בכם כיוון שבכל מחיר אתם תקחו ממנו את ההלוואה. 
  3. כמה אחוזי מימון תוכלו לקבל מהבנק? כלל אצבע קובע כי ככל שתגייסו סכום גבוה יותר של הון עצמי, המשכנתא שתקבלו תהיה טובה וזולה יותר. עשו כל מה שאפשר כדי ליישם את הכלל הזה. ולמה זה כך? כאשר הבנק נותן ללווה משכנתא הלוואה, הוא מדרג אותו ואת דרגת הסיכון בה הוא עומד. ככל שהוא בטוח יותר לבנק, הבנק יהיה מוכן לתת לו הטבות רבות יותר ולהתחשב בו במקרה שיצטרך.
    כיצד מדרג אתכם הבנק? ישנם  כמה פרמטרים שעל פיהם מחשב הבנק  את הלקוחות שלו. הדבר שישפיע בצורה רשמית ומוגדרת ביותר יהיה, כמה אחוזי מימון אתם לוקחים מהבנק. לקוח שמבקש מהבנק עד 45% מימון למשכנתא שלו, הבנק ידרג אותו בדרגת סיכון הנמוכה ביותר ויתן לו ריביות טובות מאוד. לקוח שלווה  מהבנק 45%- 60% עבור רכישת דירתו, ידורג במקום אמצעי מבחינת הסיכון שלו. והאחרון, זה שיקח מהבנק 60%- 75% הבנק ידרג אותו בקבוצה המסוכנת יותר ויתן לו ריביות יקרות מאוד.
    לכן, אם אתם עומדים במקום כזה המוגדר כביניים ועוד סכום כסף קטן יקפיץ אתכם לדרגה אחת מעל, תעשו הכל  כדי להגיע לשם. הבנק יחשב לכם את הריביות בצורה אחרת ומתחשבת בהרבה.
  4. זה כבר לא בדיוק קשור לחיסכון שלכם, כמו שזה  קשור לביטחון האישי. בנק ישראל מגביל את אחוזי המימון למקסימום של 75% כדי למנוע מכם הסתבכויות. אל תעקפו את הבנק ותקחו הלוואות חיצוניות חוץ מהמשכנתא אם אתם לוקחים משכנתא מלאה של 75% מימון. זה ממש מסוכן. אתם עלולים להיכנס לחובות שאין לכם מהיכן לצאת מהם. 

רוצים לעזור לילדים שלכם? מעוניינים לקחת על עצמכם משכנתא כדי לצאת עם פרויקט חדש שיהווה ירושה אחרי ה 120? אנו במשכנתא 60 כאן כדי לעזור לכם לממש חלומות. חייגו עכשיו למומחים בתחום.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: