עובדי מדינה, אתם זכאים למשכנתא בעלת תנאים טובים מכולם

בתור עובדים מטעם המדינה, אתם מרוויחים הרבה בכל מני מישורים. כמובן שהמשכורת שלכם לא קטנה ולכאורה היא גם עולה ועולה בהתאם לדרגתם ולמעמדכם המתקדם. אתם גם יודעים שאתם מסודרים ולא ביום אחד בהיר אמורים לפטר אתכם. הבוס שלכם לא עלול לפשוט רגל כל יום. כך שאתם רגועים מבחינה כלכלית. לא פעם מביטים מן הצד על חברים ומכרים שמתמודדים עם מצב כלכלי קשה ואתם חושבים, מסכנים. איזה נס שאני לא עומד במצב כזה. לבנקים יש חשש כבד המלווה אותם לאורך כל הדרך, אם הלקוח יפשוט רגל או יקרוס כלכלית, מי יחזיר את ההלוואה? לכן הבנקים מבטחים את עצמם ודורשים מהלקוחות ביטוחים, הכנסה חודשית  גבוהה, שיעבוד נכס קיים ועוד. הם גם מדרגים כל לקוח בדרגת סיכון. לקוח שמסתדר עם הבנק, לא מפגר בתשלומים, לא חזרו אליו צ'קים, משתכר טוב וכו', יקבל תנאים טובים יותר וריביות אטרקטיביות.

כמובן שעובדי מדינה הם הכי פחות מסוכנים לבנק. הם מסודרים כלכלית ובעלי יכולת. לכן הבנקים יתנו להם ריביות זולות והטבות שונות. 

האם משכנתא לעובדי מדינה תהיה משכנתא משתלמת יותר?

גם הבנקים מכירים את המצב שלכם. הם יודעים להעריך אותו וישמחו לקבל אתכם כלקוחות שלהם. הם יודעים שאתם יציבים מבחינה כלכלית ולא אמורים להיות לכם פיגורים ועיקולים בבנק. הם גם יודעים שההכנסה שלכם היא קבועה ולא עלולה לרדת. כל אלו גורמים לבנק לחפש לקוחות פוטנציאלים ולתת לכם תנאים טובים למשכנתא שלכם. כמובן שהרווח הוא כולו שלכם.

למה הבנק נותן ריביות טובות לעובדי מדינה?

בואו נבין מה עומד לבנק מתחת לפני השטח! לבנקים יש אינטרס אחד, להרוויח כמה שיותר כסף. איך הבנק מרוויח כסף? מהריביות שאתם, הלקוחות שלו, משלמים. 

מה תקבלו בתור עובדי מדינה?

יועץ משכנתאות פרטי חינם! רוב עובדי מדינה יקבלו ברוב הבנקים ייעוץ משכנתא חוץ בנקאי כאשר המשרד הממשלתי בו הם עובדים ישלם את העלות. למה הבנק מפרגן כל כך? פשוט מאוד. הבנק רוצה שתהיו הלקוחות שלו והוא רוצה למשוך אתכם אליו בכל דרך אפשרית. לכן, עוד לפני שתפנו ליועץ משכנתאות, ודאו אם אתם יכולים לקבל את השירות הזה בחינם.

ביטוח מסובסד! הביטוח של המשכנתא שלכם עולה כסף. כל חודש תשלמו עליו עשרות שקלים או יותר לכל אחד מבני הזוג. אם אתם עובדי מדינה ייתכן שאתם זכאים להוזלה של כמה שקלים לחודש. שקל לשקל מצטברים ואתם יכולים להגיע לסכום גבוה בשנה. 

אילו בנקים מיטיבים עם עובדי מדינה?  

לא כל הבנקים יתנו לכם הטבות מיוחדות. מדי שנה המדינה עורכת מכרז לבנק שיזכה לשרת את עובדי המדינה בשנה הקרובה. לכן, אתם צריכים להתעדכן ולוודא מיהו הבנק שכיום משרת עובדי מדינה ומזכה אותם בתנאים משתלמים.

ישנן הטבות נוספות שתוכלו לקבל במסגרת היותכם עובדים במדינה. 

כרגע, הבנקים שנותנים שירות לעובדי המדינה הם בנק מזרחי טפחות ובנק דיסקונט. מדובר בבנקים מובילים, כך שרק תרוויחו מהשירות המקצועי שלהם.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: