מתכננים לקחת משכנתא? היכן תקבלו את המשכנתא המשתלמת ביותר?

כל מי שיצא לו לקחת משכנתא ונכנס קצת לעניינים, יודע ששתי משכנתאות על סכום זהה יכולות להיות שונות בתכלית ובעלות ריביות בהפרשים משמעותיים רק בגלל  השוני של התנאים שקיבלו מהבנק. תנאי המשכנתא שתקבלו שהם בעצם תמהיל המשכנתא, הם אלו שיקבעו כמה תשלמו לבנק על ההלוואה שלכם ובאיזו צורה. ככל שהבנק נותן לכם תנאים משתלמים יותר, אתם תשלמו פחות על הריבית. אין ספק שאתם רוצים לדעת שקיבלתם את המשכנתא החסכונית ביותר. גם אם יש לכם כסף מיותר אתם ודאי כן רוצים לשים אותו בצד או להשקיע אותו ולא סתם לתת אותו לבנק במתנה. 

איך תדעו מיהו הבנק הנותן את התנאים הטובים ביותר? בשורות הבאות תקבלו מידע טרי שפורסם על ידי בנק ישראל. כך תדעו אצל מי תוכלו לקבל ריביות זולות ותנאים טובים. 

אצל איזה בנק תקבלו את הריביות הזולות ביותר?

בנק ישראל שהוא הבנק של כל הבנקים ודואג לאיזון כלכלת המדינה ואזרחיה, ערך סקר מיהו הבנק שנותן את המשכנתאות הזולות ביותר. כך הוא מעודד את המצב שהבנקים יוזילו את הריביות ויעניקו ללקוחותיהם תנאים טובים למשכנתא.

הסקר העלה כי בנק דיסקונט הוא הבנק הראשון שהעניק 37% של משכנתאות זולות בארץ. הבנק שאחריו הוא בנק לאומי ממנו יצאו 25% של משכנתאות משתלמות. אחריו מגיע בנק הפועלים שהעניק 19% של משכנתאות חסכוניות לאזרחי ישראל. בנק מזרחי טפחות נתן ל13% משכנתאות משתלמות וחסכוניות. והבנק הבינלאומי עומד אחרון בשורה עם 6% של משכנתאות משתלמות.

אבל, כל מה שנכתב כאן הוא ממש בגדר בערך. מכיוון שמדובר באחוזים. ולכן זה לא בדיוק לפי הנתונים האלו במציאות. 

אתם יכולים להתמקח עם הבנקים!

אחרי הכל נשאר לכם תפקיד חשוב מאוד שלא תוכלו להתחמק ממנו. אמנם ציינו לפניכם את הבנקים והריביות אותם הם מעניקים ללקוחותיהם, אבל אתם מחובתכם להתמקח עם הבנק על הריביות או לשריין יועץ משכנתאות מנוסה שיעשה זאת עבורכם. אחרת, גם אם תפנו לבנק משתלם הנחשב לזול הוא לא יתן ריביות זולות יותר אם לא תתמקחו על כך. כדי להתמקח על הריביות, אתם צריכים לדעת מה באמת מגיע לכם ומה עוד אתם יכולים למצוץ מהבנק. איך תדעו? פשוט מאוד. עברו בין הבנקים השונים, בקשו הצעות מחיר וכאשר תחליטו על הבנק המשתלם ביותר, זה הזמן להתחיל להתמקח. הבנקים מחפשים לקוחות טובים. אם אתם לקוחות שבדרך כלל לא מפשלים עם הבנק, הצ'קים שלכם לא חוזרים, אתם לא מפגרים בתשלומים וכדו', הבנק ירצה אתכם. לכן, אם תדעו לומר לו שאתם דורשים כך וכך בריביות ואם לא אתם פונים לבנק מתחרה, הבנק ירצה לרצות אתכם ולספק את מה שתרצו. אתם רק צריכים לדעת מה אתם יכולים לדרוש. 

רוצים לדעת שאתם מסודרים עם משכנתא זולה? מחברת משכנתא 60 כאן כדי לעזור לכם. יועץ משכנתאות מנוסה ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויקח על עצמו את עול סידור המשכנתא שלכם

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: