מה עדיף ייעוץ משכנתאות מחברה מתמחה בתחום או מיועץ פרטי?

מיום ליום המושג של יועץ משכנתאות הופך למוביל יותר ורווח בציבור. עוד ועוד אנשים לומדים את המקצוע ונכנסים לשוק. למרבה הפלא, המקצוע רק צובר תאוצה ונהיה מקובל יותר ונצרך. עם האוכל בא התיאבון. יש  היצע וביקוש גדול. כך  שאם אתם גם רוצים עבודה חדשה ומעניינת, הנה לכם. 

טוב, זה לא באמת כל כך פשוט. אבל היום כל אדם צעיר ונמרץ מחליט שגם הוא מתאים למקצוע וגם הוא יכול להתנהל טוב עם הבנקים. יתכן. 

בתקופה האחרונה ישנה התפתחות נוספת בתחום המשכנתאות. ישנן חברות גדולות העוסקות בתחום. למה כדאי להיעזר בחברה ולא באדם פרטי? מי מוסמך יותר? הפוסט הבא יעשה לכם קצת סדר בדברים.

אז מה יש בחברה למשכנתאות?

חברה לייעוץ משכנתאות מונה צוות יועצים מנוסים שנבחרו בפינצטה על ידי מנהל החברה. חברה גדולה מגלגלת כספים גדולים ולא תקרוס ביום אחד בהיר. אתם יכולים לסמוך עליה.

מה תרוויחו אם תפנו לחברה לייעוץ משכנתאות?

  1. קודם כל אתם יודעים שאתם פונים לחברה אמינה ויציבה. אתם לא הולכים סתם לאדם שאולי מרמה אתכם. ליועץ משכנתאות בחסות חברה יש בוס. כמובן שנדרש ממנו יותר. הוא יודע שאם הוא לא ימלא את ציפיות הבוס, הוא יפוטר. יש מספיק יועצים בתור. לכן הוא יתן לכם שירות אדיב וגם חייב להיות שהוא אכן מקצועי. אחרת יהיו עליו תלונות ויפטרו אותו מהמקצוע.
  2. חברה גדולה כבר העבירה תחת ידה מאות ואלפי תיקי משכנתאות. הניסיון שלה בתחום גדול ומרשים. יש לה מאות תיקי משכנתאות המעידים על כך. יש לה מיומנות בתחום. אין מושג של פשלות כאשר החברה עושה את זה מדי יום. אם יועץ מטעם החברה נתקע בבעיה, יש לו את מי לשאול ומהיכן לקחת ידע.
  3. חברה גדולה מרשימה גם את הבנקים. יש לה כח. כשתיק משכנתאות של חברת ייעוץ משכנתאות מגיע לבנק. לבנק יש אינטרס לשרת אותו בצורה הטובה ביותר כדי שהחברה תמשיך לצרוך את שירותיו דווקא ושלל הלקוחות לא יפנו לבנק מתחרה.
  4. חברה גדולה עובדת בשיתוף פעולה. כל תיק עובר תחת ידם של מספר יועצים. כאשר כל יועץ מחווה את דעתו ומוסיף מניסיונו האישי והמקצועי. תחשבו על זה שכמה מומחים מהשורה הראשונה עוברים על התיק שלכם.
  5. כמובן שגם המחיר של השירות יהיה זול יותר. לחברה גדולה יש הרבה לקוחות. היא יכולה לגבות תשלום נמוך יותר עבור השירות.

בסך הכל כדאי לפנות לחברה לייעוץ משכנתאות. ככל שהחברה גדולה יותר, היא תפיק עבורכם תועלת רבה יותר. ככל שהחברה מנוסה יותר וגדולה, השירות שלה יהיה כדאי ורב תועלת. יהיו לה קשרים טובים עם כל הבנקים, היא תדע להגיב נכון במצבי לחץ, להסתדר עם תיקים מורכבים וחריגים ותעמוד בהתחייבויות שלה ללא פשרות.

בחרו בחברת המפתח למשכנתאות!

בתור אנשים שאוהבים לחסוך בחיים זמן וכסף, הבחירה הנכונה ביותר תהיה, ייעוץ על ידי חברת המפתח למשכנתאות שיפיק עבורכם את התועלת המרבית. כאן תרוויחו שירות של יועצים עם קשרים טובים על כל הבנקים, מומחיות וניסיון. אצלנו תגלו יחס אישי ואדיב לכל לקוח  באשר הוא. אנו משקיעים מאוד בחיסכון הכספי מתוך מטרה לתת לכם להמשיך לחיות הכי רגוע ונכון מבחינה כלכלית. אתם תקבלו את זה עד הסוף. אצלנו כל לקוח הוא לקוח פרטי. אנו נעשה הכל כדי שתצאו מרוצים ומורווחים.

אני רוצה לפגוש יועץ משכנתאות מטעם החברה.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: