מה מרוויחים רוכשי הדירות בנגב?

רצועת הנגב מהווה חלק גדול מהקרקע הישראלי, אזור טבע מדהים שהיה שומם עד לשנים האחרונות. המדינה שואפת מאוד לפתח את הנגב ולהפוך אותו לאזור מיושב בתושבים ובעסקים. על כן היא מעניקה זכויות מיוחדות עבור אזרחים הרוכשים דירות או קרקע לבנייה עצמית בנגב. מהי רמת ההתיישבות בנגב היום? מה תוכלו לקבל אם אתם רוכשים דירה בנגב? מוזמנים לקרוא.

מהי רמת ההתיישבות בנגב?

מגמת ההתיישבות בנגב הולכת וגדלה, עסקים רבים בתחום ההייטק הוקמו באזור בעזרת משרד הבינוי והשיכון. באזור הוקמו בסיסים צבאיים ואזרחים רבים מצאו באזור מקום שקט ונוח למגורים באיכות חיים גבוהה. כעת המדינה פועלת להגדלת התיישבות באמצעות הענקת הטבות לרוכשי דירות וקרקעות בנגב.

מה מקבל מי שרוכש דירה בנגב?

1. זכויות מיוחדות במשכנתא

אם אתם רוכשים דירה בנגב ואתם זכאים, תוכלו להוציא משכנתא בגובה של עד 98% מימון. בנוסף, תוכלו לקבל ריביות זולות בשיעור של 4.5% למסלול של 20 שנה. משכנתא לבניה עצמית תועבר אליכם במועדים מסוימים בהתאם להתקדמות שלבי הבניה.

חשוב מאוד לזכור כי למרות ההטבות, הבנקים עדיין ממשיכים לבדוק כמו כל משכנתא את יכולת ההחזר של הלקוח, מצבו הכלכלי, עברו האשראי, מצב הנכס ועוד.

2.זכויות מגרש:

אם אתם רוצים לרכוש מגרש בנגב, תוכלו לקנות שטח של עד 500 מ"ר. לעומת שטח באזור שמחוץ לנגב שאז תוכלו לרכוש 350 מ"ר בלבד ולא יותר.

הטבות קרקע מיוחדות נוספות: לא תצטרכו לשלם על חכירת קרקע דמי היתר לתוספות בניה. שימו לב שאין הגבלה על תוספות בניה, תוכלו להוסיף גם יחידות דיור כרצונכם.

זכאים, כדאי שתדעו, על פי חוק הלוואות לדיור, אם זו הדירה הראשונה שלכם, אתם זכאים להלוואה בסך 84,000 ש"ח מלבד המשכנתא, לרכישת דירה שלא יותר גדולה מ 110 מ"ר באזור הנגב. הטבה זו משום מה לא כל כך ידועה בציבור למרות שלרבים היא משתלמת מאוד.

האם ההטבות תקפות למשכנתא הפוכה?

הטבות המשכנתא ניתנות עבור לווים שרוכשים דירה בנגב בלבד ואילו משכנתא הפוכה ניתנת עבור שיעבוד דירה קיימת. כך שההטבות אינן רלוונטיות עבורה.

האם יש צורך בייעוץ משכנתאות כדי לממש את הזכאות?

למרות ההטבות המיוחדות, אחוזי המימון הגבוהים וכל מה שמסביב, עדיין הבנקים בוחנים את רמת הסיכון. אל תשכחו שהמשכנתא נלקחת לשנים ארוכות וחשוב להתאימה ליכולת הכלכלית שלכם בהווה ובעתיד. אם אתם רוצים לבנות תמהיל משכנתא שישתלם ויתאים לצרכים האישיים שלכם, חשוב שתיעזרו ביועץ משכנתאות. אצלינו תקבלו סיוע לאורך כל התהליך. אנו נתמקח עבורכם עם הבנקים להשגת ריביות זולות. 

לא חוסכים בעלויות שעשויות לחסוך כסף גדול יותר בעתיד. אם אתם רוכשים דירה בנגב נעזור לכם בתהליך השגת כל ההטבות המגיעות לכם. השאירו פרטים כאן לפגישת ייעוץ חינם ונהיה איתכם בקשר.

איך מתכננים את העתיד הכלכלי?

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: