מה זה בכלל משכנתא פנסיונית, מי צריך אותה ולמה היא נועדה? הכל בכתבה הבאה

כולנו מכירים את המושג של משכנתא. אבל משכנתא פנסיונית היא מושג מוכר פחות. מהי משכנתא פנסיונית?

משכנתא פנסיונית זו משכנתא המיועדת לבני 60 ומעלה. בהלוואה זו הלווים יכולים לדחות את ההחזר לתקופה ארוכה. מדובר בהקלה משמעותית המסייעת לבני 60 ומעלה לחיות בצורה כלכלית מסודרת ורגועה ללא לחץ מפני השבת הכסף.

מי צריך בכלל משכנתא פנסיונית?

ישנן מעלות רבות למשכנתא לבני הגיל השלישי:

  1. מבוגרים בני 60 ומעלה יוכלו ללוות כסף לכל מטרה שהיא לא רק למטרת רכישת נכס. הסיבות יכולות להיות מגוונות: טיפול רפואי, עזרה לילדים, חתונה, שיפוץ הבית ועוד ועוד ללא הגבלה. מדובר במעלה גדולה. הגיע הזמן להיות משוחררים מבחינה כספית ולא כבולים לכסף ולרגולציות. 
  1. במשך כל תקופת המשכנתא הדירה נשארת בבעלותם של הלווים למרות ההלוואה. כך הזוג יוכל להמשיך לחיות בביתם ברוגע ובשלווה.
  1. הלווים יכולים לשלם את ההלוואה מתי שנוח להם. שלא כמו בכל הלוואה אחרת בה הלווים מתחייבים על החזר חודשי שאם לא יעמדו בו הבנק יעקל את הבית. כאן אתם בטוחים ושלווים יותר. המשכנתא יכולה להימשך במשך 15 שנה ורק בסיומה תדרשו לשלם אותה או למכור את הבית.

כיצד מקבלים את הכסף המשכנתא פנסיונית?

 

ישנן מגוון דרכים כיצד תוכלו לקבל את הכסף:

  1. בפעימה אחת – אם תרצו תוכלו לקבל את הכסף בתשלום אחד. אם אתם רוצים למשל לכסות טיפול רפואי יקר או לרכוש נכס להשקעה, תוכלו לשלם את הכסף במהירות וללא המתנה בפעם אחת. 
  1. ישנם מבחר מסלולים –  תוכלו לשלב בתמהיל המשכנתא שלכם את כל סוגי המסלולים. יועץ משכנתאות מנוסה יעזור לכם לעשות את זה בצורה נכונה מתוך מטרה לבנות תמהיל משכנתא חסכוני וזול המותאם לחיים האישיים שלכם.
  1. תוספת למשכורת החודשית – אם תרצו תוכלו גם לקבל את הכסף בחלוקה חודשית כמו משכורת מדי חודש. עם הכסף הזה תוכלו להשתמש לכל דבר לפי הצרכים שלכם.

איך מחזירים את הכסף?

משכנתא לבני 60 ומעלה תוכלו להחזיר גם אחרי 30 שנה. בדרך כלל בלקיחת משכנתא מגדירים מראש מתי נדרשים להחזיר חלק מתשלומי הריבית או שמאותו יום ואילך נדרשים לשלם ריבית דריבית על כך שהריבית עדיין לא שולמה.

אחרי ששילמתם את הריבית או שדחיתם את התשלומים לריבית דריבית, תוכלו לבחור באופציות הבאות:

  1. תוכלו לשלם את הכסף מדי חודש במשך כל תקופת ההלוואה.
  2. באפשרותכם לשלם את הכסף באמצעות הלוואת בלון.

אם אתם נמנים על בני הגיל השלישי ואתם בני 60 ומעלה, משכנתא היא פנסיונית היא הלוואה אידיאלית בשבילכם!

אם אתם נדרשים להלוואה לא משנה לאיזה צורך או מטרה, משהו טוב שאתם רוצים להנציח לפני שתעזבו את העולם, סיוע לילדכם ברכישת דירה, חתונה או כל  סיבה או מטרה אחרת, הבנק לא יאפשר לכם לקבל משכנתא  רגילה. כי הוא מעריך את אורך תקופת החיים שלכם לפחות מתקופת ההלוואה והוא חושש להפסיד  מכם כסף. לכן, משכנתא פנסיונית היא אידיאלית ומוצלחת בעבורכם.  פנו למומחים שלנו שיעזרו לכם בכל תהליך לקיחת המשכנתא. 

משכנתא זו מאפשרת לכם להמשיך לחיות בדירה שלכם ברוגע ובשלווה. מצד שני אתם מקבלים את הכסף באופן מיידי ללא תנאים של משכורת גבוהה. אתם  גם לא נדרשים לבצע ביטוח חיים ולא  נדרשים  לעבור תהליך ארוך ומייגע של בדיקות ומסמכים אין סופיים. 

אם אתם אכן זקוקים להלוואה מכל סיבה שהיא, אנחנו כאן כי לעזור לכם. אמנם קחו בחשבון שבתחום המשכנתא הפנסיונית אין תחרות רבה והריבית מראש גבוהה מאוד כך שתשלמו עליה ביוקר. אבל,  יועץ משכנתאות מומחה יוכל להוזיל לכם באופן משמעותי את  המשכנתא. אם רק תפנו אליו עם בקשה לעזרה. יועץ ותיק ומנוסה שכבר ליווה אלפי לקוחות, מכיר את השוק, את הבנקים, את הריביות המוצעות ואת הטריקים של הבנקים. הוא יבנה עוברכם תמהיל משכנתא מותאם לכם  באופן אישי. הוא ישלב במקצועיות את המסלולים הנבחרים ויתמקח עם הבנק על ריביות אטרקטיביות ומוזלות. אם אתם מאלו שאוהבים לקחת סיכונים וליפול בפח, כדאי לכם להסתדר לבד בכוחות עצמכם. אולם אם אתם טיפוסים זהירים ואחראיים  אנו  במשכנתא 60 ממליצים לפנות למומחים בתחום ולהרוויח חיסכון בזמן ובכסף. הקליקו עכשיו:

איך מתכננים את העתיד הכלכלי?

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: