מהי משכנתא הפוכה ואיך היא יכולה לעזור לבני שישים ומעלה / בואו נדבר על זה

לאחרונה משכנתא הפוכה הפכה לאחד הדברים היותר פופולריים בשוק הפיננסי. כל כך הרבה מדברים עליה. אבל הסבר קצר וקולע על משכנתא הפוכה אין בנמצא. בואו נדבר על זה. כעת נעבור יחד על מספר נקודות שחשוב שתבינו על מנת לעשות משהו עם הידע שלכם.

נקודה ראשונה - משכנתא הפוכה תעזור לכם להעלות את איכות החיים שלכם

ישנו פרדוקס שקשה להשלים איתו. מצד אחד, ככל שעוברות השנים, כך יורדות ההכנסות. ומצד שני, ככל שעוברות השנים כך יש לכם יותר זמן כדי להגשים מטרות. פתאום יש נכדים שהייתם רוצים לתת להם הכל כולל מימון ללימודים שלהם. אבל מה לעשות, פרשתם מהעבודה ואין כסף חוץ מקצבת פנסיה זעומה. מה עושים כדי להשלים עם הפרדוקס מבלי לחזור לעבוד?

משכנתא הפוכה היא המפתח לשדרוג רמת החיים שלכם. על ידי לקיחת הלוואה זו אתם יכולים לחיות ברווח כלכלי בלי דאגות מיותרות.

נקודה שניה - משכנתא הפוכה, כסף זמין לכל מטרה

נניח שאתם רוצים לנסוע לטיול מסביב לעולם, או רוצים לממן לימודים לנכד אהוב במיוחד. אם תבואו לבנק בבקשה להלוואה לכל מטרה, יתחילו לתחקר אתכם למה אתם לוקחים את ההלוואה ויכול מאוד להיות שרק על סיבת לקיחת ההלוואה יהיה סירוב מטעם הבנק. לעומת זאת, משכנתא הפוכה ניתנת לכל מטרה ולא ישאלו אתם מה אתם מתכננים לעשות עם הכסף שלכם. כך אתם יכולים למצוא את עצמכם עם סכום כסף מכובד מאוד.

נקודה שלישית - אף אחד לא יוציא אתכם מהנכס שלכם בגלל משכנתא הפוכה

אתם מעל גיל 60? יש לכם אפשרות לקבל כסף תמורת הבית שלכם ולהישאר להתגורר בו. איך זה קורה? בלקיחת משכנתא הפוכה, כאשר חותמים על משכנתא הפוכה בעצם חותמים על שיעבוד הנכס כאשר תאריך הפירעון אינו ידוע, הפירעון מתבצע לאחר הפטירה.  כל זמן שהמשכנתא קיימת, היא צוברת על עצמה ריביות. ולכן, גם אם יעברו שנים ארוכות, יש לכם אפשרות לחיות בבית שלכם בנחת ובשלווה. ורק אחרי ה 120 לפדות את ההלוואה על ידי מכירת הבית (על ידי היורשים כמובן) והחזר החוב לבנק.

נקודה רביעית - איחוד הלוואות בלב שקט עם משכנתא הפוכה

אם יש לכם חובות ואתם חוששים מתגובת המלווים, אתם יכולים לקחת משכנתא הפוכה. על ידי לקיחת משכנתא הפוכה תקבלו סכום מכובד של כסף (על פי מדרגות המימון המאושרות לכם), בתמורה לשיעבוד הנכס, בלי תאריך מסוים לפירעון ההלוואה. מה שאומר שאתם יכולים להחזיר את החובות שלכם ובכך להפוך את החיים שלכם לרגועים יותר. 

נקודה חמישית - במשכנתא הפוכה אתם נהנים משקט נפשי

מאחר וכל הבנייה של משכנתא הפוכה מושתתת על זה שתאריך הפירעון אינו ידוע, אתם נהנים משקט נפשי. נכון שבינתיים הקרן שלכם צוברת ריביות אותם יאלצו היורשים להחזיר לבנק, אבל איכות החיים שלכם היא מעל הכל. על ידי משכון הבית שלכם בדרך זו, אתם נהנים משקט נפשי והבנק לא לוחץ עליכם על פיגורים  בהחזר החודשי.

נקודה שישית - משכנתא הפוכה מאושרת בקלות

באופן עקרוני, למה רבים מקבלים סירוב משכנתא? על זה שאין להם יכולת החזר חודשית גבוהה ביחס למשכנתא שהם רוצים, על זה שיש להם נתוני אשראי שליליים ועוד. לעומת זאת, במשכנתא הפוכה אין צורך בכל אלו. הרי ההחזר מסתמך על זה שיש לכם דירה ולא יותר מזה. לכן, אם נתוני הדירה שלכם בסדר, כלומר נסח הטאבו נקי, אין סיבה שלא תאושר לכם משכנתא. 

נקודה שביעית - עם משכנתא הפוכה אתם יכולים לממן לילדים הון עצמי ולהישאר לגור בביתכם

כאשר הורים מבוגרים רואים את הזוג הצעיר שלהם נאבק על כל שקל כדי להצליח להגיע לדירה משלהם בעוד ארבע שנים, הם יכולים לעזור להם. איך? לתת להם את הירושה שלהם בעוד הם עצמם בחיים. איך עושים את זה? ממשכנים את הבית במשכנתא הפוכה. מקבלים תמורת כך סכום כסף הגון של כמה מאות שקלים, נותנים אותם באהבה לילדים, ואז אחרי ה 120 של ההורים, הילדים מוכרים את הבית מחזירים לבנק את ההלוואה ונשארת להם יתרת סכום הבית. כך גם אתם נשארים בדירה שלכם, גם הילדים מצליחים להגיע לנכס משלהם ומפסיקים לשלם שכירות, וגם אתם עשיתם את הצעד הכי מסור שיכולים הורים לעשות למען ילדיהם. בהגיע זמן הפירעון הילדים יכולים לבחור למחזר את המשכנתא ההפוכה למשכנתא רגילה וכך הם משלמים את המשכנתא וגם נהנים מבעלות על הנכס.

בני 60+? 

אנו בטוחים שיש לכם אי אלו חלומות שברצונכם להגשים. אנו נשמח לקבל אתכם לפגישת היכרות. אצלינו תהנו מצוות מסור שישמח לתת לכם יד בדרך להגשמת המטרות. 

לחצו כאן להשארת פרטים. 

איך מתכננים את העתיד הכלכלי?

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: