האם כדאי לעשות ביטוח תכולה לדירה? למה ביטוח תכולה לדירה חשוב כל כך?

 לירוקים שבינינו שעדיין לא מכירים את המושג של ביטוח תכולה, ניתן הסבר קצר. כאשר קונים דירה ולוקחים  עליה משכנתא, הבנק מחייב את הלווה לבצע ביטוח מבנה וביטוח חיים. הוא רוצה להיות בטוח שהבטוחה שלו בכל מקרה תישאר שוות ערך. גם אם המבנה יפול וגם אם חלילה הלווה ילך לעולמו, חברת הביטוח תשלם לבנק את הכסף המגיע לה.

והיכן צריך ביטוח תכולה? כאשר לווה פונה לחברת ביטוח כדי לבצע ביטוחים. הוא יקבל הצעה לעשות גם ביטוח תכולה. אנשים עם ראש על הכתפיים וקצת אחריות ירכשו  גם את פוליסת הביטוח הזו. מדוע? 

ביטוח תכולה מבטח את כל מה שיש בתוך הבית שלכם. מהחפצים הפשוטים כמו מכשירי חשמל, רהיטים וכו' ועד ליקרים כמו כלי כסף, תכשיטים וכו'.

הביטוח תקף לכל מקרה של גניבה, שריפה, נזקי טבע, תקלות בבית או אבידה בתוך הבית. 

למה שזה יקרה דווקא לנו?

כשאנשים רבים נשאלים שאלה זו הם עונים "למה שזה יקרה בדיוק לנו?"…

זה לא שאנו חלילה מבטיחים למישהו שהוא בטוח יקבל איזה שוד או פריצה בשנים הקרובות. אנו רק מספרים לכם כי מבחינה סטטיסטית מדי לילה מתבצעות פריצות רבות בכל רחבי הארץ. לא רק בשכונות עוני ופשע. אף אחד לא מאחל לעצמו מקרה כזה, אבל מי לא רוצה לדעת שאם חלילה או יקלע לרשת של אנשי בליעל, הוא מכוסה לפחות כלכלית?!

הנטיה הטבעית היא לומר "בסדר, אבל אם זה לא קרה לי עד היום זה לא אמור לקרות". אבל בתכל'ס, זה בדרך כלל קורה פעם אחת וזו פעם ראשונה. גם לאבד טבעת יקרה כאשר נוטלים ידיים זה מקרה שכיח  מאוד. כך שאם לדוגמה הטבעת שלכם יקרה ושווה כמה עשרות אלפי דולרים, רק בעבורה שווה לכם לרכוש ביטוח. במקרים כאלו אתם כל כך תשמחו שפשוט חסכתם עשרות או מאות אלפי שקלים.

כמה עולה ביטוח תכולה?

חברת הביטוח היא זו שתדאג לדעת כמה שווה התכולה שלכם. היא תשלח אליכם הביתה שמאי. אתם תציגו לפניו את כל הרכוש שלכם. הפגישה הזו לוקחת זמן, פנו מזמנכם לפחות שעתיים של פניות לשמאי. הוא ירצה לשמוע מכם כמה הרהיטים שלכם שווים, מטבחים וכו'.

את התכשיטים וכלי הכסף הוא יעריך בכליו המיוחדים, ישקול וימדוד עד שיגיע לערכם המדויק. 

כמה ימים לאחר הפגישה, תקבלו טלפון מחברת הביטוח. החברה תציג לפניכם הצעת מחיר לפוליסה שלכם על פי הדו"ח ששלח השמאי. 

התחרות בעולם הביטוחים:

כמו בבנקים גם בין חברות הביטוח ישנה תחרות גבוהה מאוד. כשם שבלקיחת משכנתא כאשר תפנו לבנק הוא ירצה אתכם ויעשה כל מאמץ שתהיו הלקוחות שלו, כך גם כאן ברכישת פוליסת ביטוח. קיימות אינספור חברות ביטוח המציעות הצעות והטבות שונות. כל חברה מעוניינת שאתם תהיו הלקוחות שלה ותשלמו לה על הפוליסה שלכם. לכן, אל תפנו לחברה אחת ללא בדיקה נוספת. פנו למספר חברות, בקשו הצעות מחיר מכל חברה וכך תוכלו להשוות בין ההצעות השונות ולהגיע לבחירה הנכונה.

שימו לב, אם תעזרו ביועץ משכנתאות מנוסה, הוא כבר יעזור לכם גם בזה. יועץ משכנתאות מכיר היטב לעומק את חברות הביטוח השונות. הוא יודע בדיוק מה אפשר להוציא מהן אם רק פותחים את הפה… הוא יסביר לכם איך לערוך משא ומתן עם חברות הביטוח על הצעת מחיר כדאית וזולה. 

שימו  לב, אם אתם מדברים על ביטוח תכולה, אל תשארו אדישים. אם שמעתם מקרוב על מקרה של שריפה  או גניבה רצינית, אתם בטוח מכירים את עוגמת הנפש העצומה המורגשת בשטח. כל הרכוש היקר, זכרונות, בגדים, כלים, תכשיטים, כלי כסף, חפצים בעלי משמעות רגשית עמוקה, כולם נעלמו ונכחדו. בגניבה, עוד מרגישים מן תחושה של אשליה שאולי עוד נמצא אותם… אבל במקרה של שריפה, אין! זהו, נגמר!

אם לפחות יש להם  ביטוח תכולה אמנם חפצים יקרי ערך מבחינה רגשית, אי אפשר להשיב. אבל לפחות כל מבחינה כלכלית אין כאן קריסת מערכות. אכן יהיה מדובר בשיקום קשה ומורכב, אבל יהיה להם מהיכן לממן אותו. אם יש צורך לקנות רהיטים חדשים, בגדים, כלים וכו', זה יקח זמן, כח והרבה מאוד אנרגיה. אבל לא מדובר בטרגדיה מבחינה פיננסית. המשפחה לא נופלת ברשת העוני.

אז הבנו כמה חשוב לבטח את התכולה של הבית. למרות שמדובר במקרים של פעם בחיים. אנו במשכנתא 60 שמחים לבשר לכם על יועצי משכנתאות מנוסים מטעמנו שיוכלו לעזור לכם בכל מקרה של התלבטות  או קושי בהחלטה באופן חינמי ללא תשלום.

כמו כן, אם אתם רוצים לקחת משכנתא ואתם חוששים לעשות את הצעד הזה בעצמכם, אם בגלל היותכם מבוגרים אתם רוצים משכנתא פנסיונית ואם מכיון שאתם טיפוסים אחראיים שיודעים את אשר לפניכם ורוצים להימנע מטעויות. אנחנו כאן בשבילכם. היכנסו עכשיו ואחד מבכירי היועצים בארץ יצור אתכם קשר בהקדם!

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: