האם חייבים להיעזר במתווך כדי למצוא את דירת החלומות?

כאשר הולכים לחפש דירה, הדרך קשה, מייגעת וארוכה מאוד. לעיתים מרוב לחץ ועומס מגיעים להחלטות לא מספיק נכונות. כאשר קונים דירה צריך לקחת בחשבון כי רכישת דירה היא צעד משמעותי ומשפיע ביותר על המשך התנהלותכם הכלכלית. לא כדאי לעשות זאת בפזיזות ובלי מחשבה. 

כמובן שכאשר אתם תפנו לחפש את דירת החלומות שלכם, אתם עתידים להיפגש במכשולים רבים בדרך. לא מייד תמצאו את הדירה המבוקשת. אלא אם כן אתם מגיעים בלי דרישות וצרכים ואז כן תוכלו לקנות בקלות. אבל באופן כללי אתם צריכים להיעזר במתווך שיכוון אתכם לדירה המבוקשת. 

למה משתלם להיעזר במתווך?

שאלה יותר נכונה תהיה, אם אפשר בכלל לקנות דירה בלי מתווך. היום, קשה מאוד לקנות דירה בלי מתווך. יש היצע וביקוש אבל כל כך הרבה סגנונות וצרכים שונים. תוכלו לכתת את רגליכם ימים ארוכים ולא למצוא את הנכס העונה לדרישות שלכם. 

למתווך יש מאגר רחב של דירות מכל הגדלים, הסוגים והאזורים. הוא כבר חרש את כל הדירות  לעומק ולרוחב. כאשר תפנו אליו עם הגדרות ברורות מה אתם רוצים, המתווך ידע לחפש לכם את מה שמתאים בדיוק בשבילכם. הוא לא ישלח אתכם כל יום לאזור אחר עם דירה שאולי תהיה רלוונטית. הוא יחפש התאמה מדויקת. מדובר באדם שלמד כמה שנים את המקצוע והוא כבר מומחה בזה. הוא יעבוד אצלכם.

אז איך תדעו באיזה מתווך לבחור?

  1. חפשו אדם ישר ואמין. וודאו שהמתווך מחזיק ברשותו רישיון תיווך תקף. תוכלו לבקש ממנו להציג רישיון ממשרד המשפטים.
  2. ערכו ברור מקיף על המתווך. בררו אצל קרובים, חברים וכל מי שאתם מכירים שקנה לאחרונה דירה דרך המתווך הזה. כאשר מישהו ממליץ עליו, האריכו עמו בדברים. שאלו אותו אם המתווך רימה אותו בדרך. אם הוא סבלן ואכפתי ועוד. המלצות הן מוצר חשוב ואי אפשר להתפשר עליהן. אם לא השגתם המלצות, אל תפנו למתווך הזה. לא כדאי לכם להסתבך.
  3. בררו על  הניסיון שלו. מתווך שחדש בתחום, לא יפיק את התועלת של איש מקצוע שעובד כבר שנים. חבל. אל תפנו למתווך חדש, שיהיה מומחה ככל שיהיה. 
  4. האם יש לו עבודה נוספת? ישנם מתווכים שגם עובדים בתיווך. לא כדאי לפנות אליהם. גם אם הם עונים על כל הדרישות האחרות. הם לא מסורים לעבודה שלהם באופן מיוחד. זו עבודה מהצד. וחייב להיות שלכן הם גם פחות מכירים ויודעים מכאלו שזה המקצוע שלהם.
  5. אדם יסודי. חשוב מאוד שהמתווך יהיה אדם שעובד בצורה מסודרת, עקבית ויסודית. שכאשר הוא מציע לכם דירה, זה אומר שהוא עשה עליה עבודת מחקר מקיפה. הוא מכיר את האזור, סגנון דיירים וכו'. הוא יוכל לתת לכם אינפורמציה מקיפה ומלאה על כל נכס נבחר.

הוא גם לא יתחמק מכם מחסרונות. הוא ישתף אתכם במגרעות שגילה וינסה למצוא מענה עבורם.  אם לדוגמא רציתם מרפסת ואין בדירה, הוא יוכל לברר האם ניתן להוציא מרפסת בקלות והאם זה בכלל חוקי. בקיצור, מתווך צריך לעבוד בזה. רק כך תהיו הלקוחות שלו.

מה שמשקף מתווך מנוסה, הוא ישאל אתכם מהן הדרישות שלכם. הוא ירצה פירוט מלא כולל גודל, אזור , קומה ,סגנון, רמה וכו'. כך הוא ינסה למצוא עבורכם את ההתאמה המושלמת.

אנו במשכנתא 60 נשמח לעזור לכם בכל מה שנוגע למשכנתאות מכל סוג שהן. הקליקו כעת ואנו נשריין עבורכם פגישת ייעוץ חינם עם יועץ משכנתא מנוסה. 

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: