אם אתם רוצים לקנות דירה ואין לכם עדיין בסיס, הפוסט הזה יעזור לכם להתקדם!

כל מי שרוצה לקנות דירה בישראל ונכנס קצת לעניינים, מבין, שצריך הרבה מאוד כסף כדי להתחיל בכלל להתקדם לעבר העסקה הזו. הון עצמי הוא סכום כסף מכובד מאוד. בשורות הבאות תקבלו כלים איך להגיע להון עצמי הנדרש ולהתחיל לראות את חלום הדירה מתממש מול עיניכם. רוצים להצטרף אלינו למסע? תנו יד ונתקדם הלאה!

איך מתחילים?

הדבר הראשון שתעשו כאשר תרצו לקנות דירה יהיה, בניית תוכנית כלכלית בבית. במילים פשוטות, תקציב משפחתי מוגדר. רק כך אפשר להתחיל לפסוע לקראת היעד המבוקש. אם אתם רוצים לדעת שבסוף החודש אתם אוחזים בפלוס משמעותי, אתם צריכים תוכנית מוגדרת ומתוכננת מאוד.

מה עושים?

פשוט עושים סדר. כמו שכל עסק חייב להיות מתוכנן ואם הוא רוצה לדעת שהוא מכניס, הוא חייב לדעת כמה הוא מכניס מדי חודש וכמה הוא מוציא. רק כך אפשר להתחיל להרוויח בצורה מסודרת.

הכינו רשימה מסודרת של כל ההוצאות וההכנסות כולל הכול. כללו את כל הקניות, הבילויים, הבגדים וכו. אל תשכחו שום פרט. 

אחרי שסיימתם, עברו על הרשימה שוב ובדקו האם לא פספסתם שום פרט. 

השלב הבא יהיה, לבדוק האם ההכנסות גבוהות מההוצאות. רק אם ההכנסות גבוהות יותר, יווצר לכם מצב של עודף חודשי. 

מה עושים אם המצב לא כל כך כזה?

אם אתם רואים שאתם לא מסיימים את החודש עם פלוס, אל תבהלו. רוב רובם של אזרחי ישראל עומדים במינוס. אבל לא באנו לעודד אתכם להישאר כאלו. אלא רק כדי לעודד. כל אחד יכול לצאת מהמצב הזה. ואתם במיוחד. אם אתם באמת רוצים להגיע לקניית דירה. אז נפסיק עם הדיבורים ונתחיל לעבודה. עושים סדר בהוצאות. מתוך הרשימה שהכנתם, הורידו הוצאות פחות חשובות. דרגו את סדר העדיפויות.

נסו להוריד כמה שיותר הוצאות שאינן חיוניות. 

מה שאתם צריכים לראות שבסופו של דבר אתם מסיימים חודש עם פלוס משמעותי. זאת המטרה שלכם. אליה אתם חותרים להגיע.

מה עוד תוכלו לעשות כדי לשים כסף בצד?

מוסיפים שעות עבודה או עבודה מהצד. אם אתם רוצים לזרז את הדרך, להגיע מהר יותר לסכום כסף משמעותי, אתם צריכים לעשות עוד כמה דברים כדי להתקדם. נסו להרוויח עוד כסף. 

מחפשים דרך להגיע לרכישת דירה? מעוניינים לקחת משכנתא חסכונית?

הכירו את משכנתא60. חברתנו מובילה בליווי אישי וצמוד למשכנתאות לאורך כל הדרך כאשר עול המשכנתא מושל מעל צווארכם ואתם יכולים לדעת כי התיק שלכם נישא על כתפיים חסונות ואחראיות מתוך מטרה אחת ברורה, להשיג עבורכם משכנתא חסכונית ומותאמת לצרכים האישיים שלכם.

אני מעוניין לפגוש יועץ משכנתאות מחברת משכנתא 60 שיקח על עצמו את המירוץ למשכנתא שלי.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: