איך מגדילים את המשכנתא למשכנתא גבוהה יותר?

אם יש לכם משכנתא ועדיין אתם צריכים לקחת הלוואה נוספת, הפוסט הבא יעזור לכם! 

רוצים לקנות רכב חדש? מעוניינים לשפץ את הבית? רוצים ללמוד מקצוע שעולה הרבה כסף? מהו הצעד החכם ביותר שכדאי לעשות? האם להגדיל את המשכנתא הקיימת? ואולי כדאי לקחת הלוואה אחרת בנוסף למשכנתא? 

מה זה מחזור משכנתא?

אם אתם הולכים על צעד של הגדלת המשכנתא הקיימת, אתם בעצם מעוניינים לבצע מחזור משכנתא. לשנות את תנאי המשכנתא הקיימים לתנאים אחרים. להגדיל את גובה המשכנתא ולשלב את סכום הכסף הנוסף עם המשכנתא הישנה.

במחזור משכנתא משנים את כל מה שהיה עד עכשיו, לטובת הצרכים החדשים. אפשר לשנות את כל הרכב המשכנתא וניתן גם לשנות רק חלק מהם. למשל, תוכלו להשאיר מסלול אחד ולשנות את המסלולים האחרים. הכל לפי הצורך שלכם. כמובן שבעזרת יועץ משכנתאות מנוסה תוכלו לעשות את המחזור בצורה חסכונית ובעיקר, עם התאמה מושלמת.

מה תרוויחו ממחזור משכנתא?

אם תקחו הלוואה לכל מטרה, היא תהיה יקרה יותר באופן משמעותי ממשכנתא רגילה. לכן, עדיף לכם להגדיל את המשכנתא הקיימת ולא לשלם על ריביות יקרות בהלוואה רגילה.

אם אתם לא נדרשים להלוואה אל תקחו סתם. מה זאת אומרת, היום מאוד נכנסה התופעה של לקיחת הלוואות. אין מי שלא לוקח על עצמו לפחות הלוואה אחת. ובדרך כלל אחת מביאה את חברתה. אם אתם לא צריכים את הכסף לצורך הכרחי, אל תקחו על עצמכם סתם חובות. ההחזר החודשי שלכם עכשיו הולך לעלות ועל מחזור משכנתא תשלמו עמלות יקרות וריבית, אל תפרגנו לכם את הלוקסוס הזה ללא צורך. חבל שתקלעו למערבולות שאין להן תחתית. 

כן חשוב שתדעו, אם תרצו למחזר את המשכנתא, הבנק דורש הסבר מפורט למה אתם רוצים למחזר את המשכנתא ולהגדיל את סכום המשכנתא. אם תרצו את הכסף כדי לקנות עוד דירה להשקעה, הבנק לא יתן לכם. אבל אם המטרה שלכם היא אחרת והיא כן תמצא חן בעיני הבנק, הוא יתן לכם בשמחה את ההלוואה.

מתי כדאי להגדיל את המשכנתא?

אם אתם רוצים לשפץ את הבית שלכם.

כאשר לוקחים משכנתא הבנק מוכן לתת סכום כסף עד לגובה אחוזי המימון בהתאם למטרת המשכנתא שלכם. אם קניתם דירה ראשונה, הבנק אישר לכם לכאורה משכנתא של עד 75%. אם אתם עכשיו רוצים להגדיל את הבית שלכם וכך ערכו יעלה, הבנק יסכים להוסיף עוד סכום כסף למשכנתא בהתאם לערך הנכס שיעלה.

רוכשים רכב חדש.

אם הרכב  שלכם נשבר והאחריות שלו פגה, אתם רוצים לקנות רכב חדש. אם המשכנתא שלכם לא מלאה, זאת אומרת במילים פשוטות, אם הבנק מאשר לכם 75% מימון, כבר שילמתם סכום כסף גדול במשך 10 שנים כדי להחזיר חלק מהמשכנתא כך שכיום הדירה שלכם לא ממושכנת ב 75%. אתם יכולים להגדיל את גובה המשכנתא עד ל 75%.

החלפת הלוואה בהגדלת משכנתא.

במקרה שיש לכם הלוואה שהתחייבתם להחזיר אותה עד לתאריך מסוים ואתם לא רואים את עצמכם מספיקים להגיע ליום הזה עם סכום  הכסף ביד, אתם יכולים לקחת משכנתא במקום ההלוואה, להחזיר את הכסף בזמן ללווים ולהשאר עם החזר חודשי גבוה יותר.

צריכים כסף באופן מיידי? מתלבטים איזו הלוואה לקחת וכיצד? מעוניינים להיעזר במישהו שיעזור לכם להחליט את ההחלטות הנכונות שלכם?

אנו במשכנתא 60 מזמינים אתכם בדיוק לשם כך. המומחים שלנו יעזרו לכם לגייס את סכום הכסף שאתם צריכים בצורה החסכונית ביותר. כך שתפיקו את התועלת המרבית. 

אני מעוניין לפגוש יועץ משכנתאות מנוסה.

לייעוץ חינם התקשרו: 08-6275570
או השאירו פרטים ונחזור אלכם

חדשות משכנתא הפוכה

לשיחה עם מומחה  צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: